تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفند جالب سریع خواندن پیام های بقیه در واتس اپ

Chat Helper گزینه خوبی برای خواندن پیام‌های جدید واتس اپ به‌نظر می‌رسد.

Chat Helper یک ویجت اندروید است که یک دکمه شناور زیبا به صفحه شما اضافه می‌کند. در این دکمه شماری از پیام‌های خوانده‌نشده/جدید نشان داده‌ می‌شود که وقتی روی آن تپ کنید، پیام به‌طور کامل باز خواهد شد. پیام‌دهنده متوجه خوانده‌شدن پیام نمی‌شود و همچنان Unread باقی می‌ماند.

نصب‌کردن Chat Helper برای واتس ‌اپ آسان است، اما فعال‌سازی آن کمی آزاردهنده است. واتس اپ را باز کرده و Accessibility Service را فعال کنید. در میان تنظیمات این قسمت، Chat Helper را پیدا کرده و فعال نمایید.

بعد یک نوتیفیکیشن برای اجازه‌دادن به واتس اپ برای فعال‌کردن همیشگی ویجت، دریافت خواهید کرد. این نوتیفیکیشن ممکن است چندین بار به‌طور پاپ‌آپ ظاهر شود و وقت شما را برای زدن گزینه Create تلف کند. پس از فعالسازی برنامه، ویجت برروی صفحه گوشی شما نمایان می‌شود.

image ترفند جالب سریع خواندن پیام های بقیه در واتس اپ

تکفارس آی آر

ویجت می‌تواند در تمام قسمت‌های صفحه شما قرار بگیرد. برای خواندن پیام‌ها، برروی ویجت تپ کنید. شما می‌توانید پیام را پین کرده و بعدا باز کنید. پیام و ویجت برروی تمامی اپ‌ها شناور خواهد بود. برای بردن ویجت به پشت تصویر، هنگامی که اپ دیگری در حال اجراست، به تب Visibility بروید و انتخاب کنید ویجت در کدام اپ‌ها فعال و کدام غیرفعال باشد.

image ترفند جالب سریع خواندن پیام های بقیه در واتس اپ

image ترفند جالب سریع خواندن پیام های بقیه در واتس اپ

Chat Helper همراه تبلیغات بوده و این ممکن است کمی آزاردهنده باشد. البته این تبلیغات فقط هنگامی باز می‌شوند که به اپ واتس اپ بروید.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر