تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفند اجرا و نصب برنامه های اندروید ۵ روی ویندوز

image ترفند اجرا و نصب برنامه های اندروید ۵ روی ویندوز

شبیه‌ساز AMIDuOS تنها روی ویندوزهای ۷,۸ و ۱۰ قابل اجرا است. همچنین بد نیست بدانید برنامه‌ها با استفاده از این سیستم‌عامل اندکی سنگین‌تر از قبل اجرا می‌شوند. نکته‌ی جالب در مورد این برنامه این است که پس از نصب روی کامپیوتر و تبلت ویندوزی، قابلیت کار با هر دو سیستم‌عامل ویندوز و اندروید را فراهم می‌کند.

براین اساس تمام کاربران سیستم‌عامل ویندوز می‌توانند از برنامه‌ی شبیه‌سازی شده‌ی اندروید روی سیستم‌های خود استفاده کنند.

برای نصب این برنامه در سیستم ویندوزی خود لازم است مراحل زیر را طی کنید.

اپلیکیشن AMIDuOS را دانلود و راه‌اندازی کنید.

تکفارس آی آر

AMIDuOS نرم افزاری کاربردی جهت شبیه‌ سازی اندروید در ویندوز میباشد و امکان اجرای اپلیکیشن‌ های اندرویدی را فراهم می‌سازد. دلایل زیادی وجود دارد که از یک شبیه‌ ساز اندرویدی استفاده کنیم.

جهت دانلود AMIDuOS اینجا کلیک کنید

فعال کردن Virtualization

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که این‌کار به صورت اختیاری است و می‌توانید آن را انجام ندهید.

در کنار این‌که برنامه‌ی AMIDuOS را نصب کردید می‌توانید قابلیت Virtualization را هم فعال کنید. برای فعال کردن این تکنولوژی باید تنظیمات BIOS سیستم مراجعه کنید. وارد بخش BIOS شوید و به دنبال گزینه Virtualization بگردید. این قابلیت در بخش System و یا تنظیمات CPU قرار دارد. برای رفتن به بخش BIOS هم باید سیستم خود را Restartکنید و دکمه F10 یا Del را فشار دهید.

www.takfars.ir

بسته‌ی نرم‌افزاری Google Apps را دانلود کنید.

اکنون باید به محیط ویندوز بازگردید و برنامه AMIDuOS را نصب کنید. برای نصب نرم‌افزار باید برنامه Gapps یا همان Google Apps را دانلود کنید. بدون این برنامه‌ هم می‌توانید نرم‌افزار AMIDuOS را اجرا کنید، اما با اجرای آن به فروشگاه گوگل Google Store دسترسی نخواهید داشت.

برنامه‌ی شبیه‌ساز AMIDuOS را اجرا کنید.

در این لحظه با صفحه استاندارد اندروید روبه رو می‌شوید و مشاهده می‌کنید که این سیستم‌عامل روی دستگاه شما اجرا شده است.

استفاده از Gapps در AMIDuOS

اکنون باید فروشگاه گوگل را به برنامه AMIDuOS اضافه کنید. بدون اینکه از برنامه AMIDuOS خارج شوید، دکمه‌های Alt و Tab را فشار دهید. برنامه Gapps را پیدا کنید. روی آن کلیک راست کنید و گزینه Apply to DuOS را انتخاب کنید. با این کار فروشگاه گوگل را به این برنامه اضافه کرده‌اید.

بار دیگر به برنامه AMIDuOS‌ با

محصولات معتبر
محصولات معتبر