تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا من بیش از حد همسرم را دوست دارم

image آیا من بیش از حد همسرم را دوست دارم

اگر دل تان می خواهد بدانید که آیا واقعاً شریک عاطفی تان را بدون هیچ قید و شرطی دوست دارید، این ها نشانه های یک عشق بی قید و شرط اند.

همیشه حامی اش هستید، حتی در سختی ها

روانشناسان می گویند این یک نشانه ی قوی از عشق بی قید و شرط است.

اگر حاضر هستید در زمان سختی پشتیبان شریک عاطفی تان بمانید و تنهایش نگذارید، بدون اینکه انتظار جبران آن را از سوی او داشته باشید، عشق شما به او بی قید و شرط است.

تکفارس آی آر

خوشحالی او خوشحالی شما هم هست

اگر از خوشحالی شریک عاطفی تان، واقعاً و قلباً احساس خوشحالی می کنید، حتی اگر به معنای فدا کردن راحتی یا ترجیح خودتان باشد، این نشان می دهد که شما او را بی قید و شرط دوست دارید.

عیب هایش را می پذیرید

پژوهش ها نشان داده احتمال برخورداری از یک رابطه عاطفی بلند مدت در شرکای عاطفی ای که عیب های یکدیگر را می پذیرند، بیشتر است.

پذیرفتن عیب های شریک عاطفی خود یکی دیگر از نشانه های عشق بی قید و شرط است.

www.takfars.ir

این به معنای نادیده گرفتن رفتارهای ناسالم و مخرب شریک عاطفی خود نیست. بلکه شما درک می کنید که هر کسی ضعف هایی دارد و شما شریک عاطفی تان را علیرغم نقص هایش دوست دارید.

می بخشید و گذشت می کنید

عشق بی قید و شرط یعنی رها کردن کینه ها و گذشته. مهم نیست که حق با چه کسی بوده و چه کسی مرتکب اشتباه شده، بلکه مهم این است که به همراه یکدیگر پیش بروید.

عشق بی قید و شرط یعنی بپذیرید که شریک عاطفی شما هم یک انسان است و می تواند مرتکب خطا شود، درست مثل خودتان.

اگر بتوانید ببخشید و گذشت کنید، آن وقت است که می فهمید عشق تان بی قید و شرط است.

نیازهای او را در اولویت می گذارید

ترجیح دادن نیازهای شریک عاطفی خود به نیازهای خود یکی دیگر از نشانه های عشق بی قید و شرط است.

این بدان معنی است که شما بهترین ها را برای شریک عاطفی تان می خواهید و هر چه از دست تان ساخته است برای کمک به او در رسیدن به اهدافش انجام می دهید.

اگر متوجه شده اید که از خودگذشتگی می کنید تا شریک عاطفی تان زندگی بهتری داشته باشد، احتمالاً او را بی قید و شرط دوست دارید.

پشت او درمی آیید

تک فارس

اگر همیشه حاضر هستید پشت شریک عاطفی تان دربیایید و از او دفاع کنید، بخصوص وقت هایی که خودش حضور ندارد، احتمالاً عشق شما به او بی قید و شرط است.

این امر نشان می دهد که شما برای شریک عاطفی تان ارزش و احترام قائل هستید و حاضرید از او در برابر انتقادها دفاع کنید.

از موفقیتش خوشحال می شوید

اگر می توانید در شادی شریک عاطفی تان سهیم شوید و از موفقیت او خوشحال شوید، حتی اگر موفقیت های خودتان را تحت الشعاع قرار دهد، این نشان می دهد که مقایسه یا رقابت در عشق شما به شریک عاطفی تان جایی ندارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر