تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش مرحله به مرحله اکستنشن مژه برای خانم ها

image آموزش مرحله به مرحله اکستنشن مژه برای خانم ها

مژه‌های مصنوعی که استفاده می‌شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می‌باشد اما هنگامی که شما اکستنشن مژه انجام می‌دهید ، به سادگی مشخص نمی شود و با مژگان خودتان تفاوت زیادی ندارد .

نتیجه ای که شما با اکستنشن مشاهده می‌کنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدار تر است و مدت طولانی تر بر مژه ها شما بدون تغییر باقی می‌ماند .

آموزش اکستنشن مژه ها :

چسب و مژه ها را آماده کنید و دو موچین منحنی و صاف را نیز تهیه کنید

تکفارس آی آر

تمامی مواد و تجهیزات باید استرلیزه و ضد عفونی شوند

دستها را ضدعفونی کنید و کیت لوازم اکستنشن را در محل مناسب قرار داده

دور چشم ها را با لوسیون پاک کننده ی آرایش تمیز و خشک کنید و ابتدا چسب اصلی زیر چشم را زده و بعد دوتا چسب به شکل “X” را طوریکه کاملا مژه های پایین را بپوشاند بزنید برای اینکه بعدا مژه ها به واسطه ی چسب کنده نشوند میتوانید مژها را کاملا با لوسیون مرطوب نگهداشته ویک حایل هم بینشان ایجاد کنید .

با کمک گرفتن از موچین منحنی مژه ها را برداشته و نوک آنها را به اندازه ی یک میلیمتر به چسب آغشته کرده و سپس روی قسمتی که مورد نظرتون هست (معمولا در گوشه ی خارجی چشم باید مژه ها متراکم تر و بلند تر باشند)قرار دهید و برای پیوستن کمی صبر کنید.برای سرعت بخشیدن به روند خشک شدن چسب میتوانید از خشک کن های ویژه ای که در کیت مخصوص تعبیه شده استفاده کنید

پس از اتمام کار و چک کردن یکنواختی مژه ها با استفاده از برس مژه ؛مژه ها را شانه کنید و در آخر نیز با کمک لوسیون پاک کننده ی آرایش و پنبه روی پلک و مژه ها را بشورید وبه آرامی چسب ها را نیز بکنید.

www.takfars.ir

چند سوال رایج در مورد اکستنشن مژه ها

_اکستنشن مژه به چه صورت است؟اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و میان مژگان قرار می دهند. به هر یک از چشم های شما می توان مژگان مصنوعی چسباند.

-دوام این مژه ها چقدر است؟عموما این مژه ها به مدت ۳ تا ۴ هفته از زمان کاشت، باقی می مانند البته این مدت به نوع مژه های طبیعی شما و سرعت رشد آن ها بستگی دارد. البته طبق وعده و وعید های مسئولان آرایشگاه ها یک برنامه نگهداری منظم، هر ۲ تا ۳هفته یک بار می تواند مدت دوام این مژه ها را به ۸ تا ۱۲ هفته افزایش دهد.

_برنامه نگهداری به چه صورت است؟بیشتر خانم ها دوست دارند، مژه ها را به صورت دائمی داشته باشند. این هدف با مراجعه به آرایشگاه و ترمیم مژه هایی که به مرور زمان مطابق با چرخه ریزش و رشد مژه طبیعی هر فرد ریخته اند، هر ۲ هفته یک بار تامین می شود. اما متخصصان تاکید کرده اند تکرار جلسات ترمیم در دراز مدت منجر به ریزش کامل مژه ها خواهد شد.

تفاوت کاشت مژه با اکستنشن مژه در چیست ؟

کاشت مژه یک ماه می باشد و هر هفته نیاز به ترمیم دارد ولی اکستنشن مژه شش ماهه کاشته می شود و دو هفته یکبار نیاز به ترمیم دارد . قابل ذکر است که اکستنشن مژه با موهای کاملا طبیعی به صورت شش ماهه کاشته میشود و در سایزها و رنگهای مختلفی موجود است .

– اکستنشن را با کاشت مژه اشتباه نگیرید!

بدترین تصور که بسیار هم شایع است و در ذهن خیلی از طرفداران اکستنشن مژه هم این طور جا افتاده این است که این روش به داشتن مژه های دائمی و مادام العمر کمک میکند، درحالی که فقط با کاشت مژه آن هم توسط یک تیم جراح است که می توان مژه های دائمی داشت آن هم نه در همه افراد. در ضمن به عقیده متخصصان، پیوند مژه بسیار مشکل و پردردسر است، چون نزدیک چشم و بسیار حساس است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر