تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش مدل جدید ماه هلالی برای طراحی ناخن

شما برای مدل هلالی به دو رنگ لاک تیره و روشن نیاز دارید که باید با توجه به لباس و رنگ آرایش‌تان انتخاب کنید.
مراحل طراحی ناخن به شکل هلالی

اگر ناخن هایتان لاک دارد به طور کامل پاک کنید. برای این کار از مواد استون دار استفاده نکنید زیرا برای ناخن ها خیلی مضر هستند.برای پاک کردن لاک از ناخن از لاک پاک کن ها استفاده کنید .
فرم ناخن هایتان برای این مدل می تواند مربعی، بیضی یا گرد باشد. اما بهترین حالت فرم بیضی است. پس با سوهان شکل ناخن هایتان را مرتب کنید .

بیس کتی را که همیشه استفاده میکنید بر روی ناخن بزنید. ( بیس کت (base coat) : محلول بی‌رنگی است که حاوی مواد سفت کننده ناخن است. این لایه کمک میکند که لاک زودتر خشک شود و ناخن نیز بر اثر لاک های مداوم رنگش تغییر نکند)
در این مرحله لاک اصلی که انتخاب کرده اید را طبق تصویر به ناخن هایتان بزنید. هلال ناخن تان را لاک نزنید. این قسمت می تواند هم بدون رنگ بماند و هم اینکه با یک لاک رنگ روشن رنگ شود. اگر دوست داشتید می توانید نوک ناخن هایتان را نیز با رنگ هلال پایین ناخن فرنچ کنید.

اگر در طراحی این مرحله مشکل دارید می توانید کل ناخن را ابتدا با رنگ روشن یک لایه لاک بزنید و وقتی خشک شد برای طراحی قسمت هلال، بر روی ناخن چسب به شکل نیم دایره بزنید.

بعد از اینکه مطمئن شدید لاک زمینه خشک شده است رنگ دیگر لاک را به ناخن بزنید. پس از خشک شدن می‌توانید چسب ها را جدا کنید. می بینید که قسمت هلال از رنگ زمینه ای که زده اید طراحی شده است. (طبق تصویر زیر)

تکفارس آی آر

می‌توانید به جای رنگ زمینه از رنگ خود ناخن استفاده کنید و لاک نزنید

بهتر است یک لایه نیز تاپ کت ( Top coat ) یا برق ناخن بر روی لاکتان بزنید. ( تاپ کت: محلول بی رنگی است که بر روی لاک زده می شود این لایه کمک میکند که لاک به مدت بیشتری بماند.)

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر