چه غذاهایی بخورید تا شکستگی استخوان زودتر جوش بخورد

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

چه غذاهایی بخورید تا شکستگی استخوان زودتر جوش بخورد

یک انسان بالغ با فعالیت فیزیکی متوسط روزانه به ۲۵۰۰ کالری نیاز دارد که از طریق تغذیه تامین می‌شود، همین انسان در صورتی که دچار چند شکستگی شود میزان کالری مورد نیاز وی به ۶ هزار کالری افزایش خواهد یافت که باید آن را از طریق تغذیه تامین کرد.

مهم‌ترین ماده غذایی برای تامین کالری پروتئین‌ها هستند.

مصرف کم پروتئین‌ها باعث می‌شود که شکستگی ضعیف جوش بخورد و مدت جوش خوردن نیز طولانی شود.پروتئین‌ها باعث افزایش جذب کلسیم از روده و نیز افزایش نشستن کلسیم روی استخوان می‌شوند.یکی از مهم‌ترین مواد تشکیل دهنده پروتئین‌ها در این مورد لیزین نام دارد که در شیر کم چرب، ماهی، سویا و مخمرها وجود دارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

ورزش مخصوص جئان سازی پوست برای پیشانی
  1. یک درمان خانگی آسان برای رفع گلو درد
  2. لیست غذاهای مفید برای بهتر خوابیدن در شب
  3. کم کردن سوزش چشم هنگام استفاده از قطره چشمی
  4. وقتی رنگ ادارار نوزادان عوض می شود راه حل و درمان ها
  5. توصیه های مفید برای درمان پوسته پوسته شدن ناخن ها
  6. آموزش کمک های اولیه در خانه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات