تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

شاید برایتان جالب باشد بدانید که لب های گوناگون به چه افراد و شخصیت هایی تعلق دارند و هر کدام از آن ها بیانگر چه رازهای در مورد دیگران میتوانند باشند.

شخصیت شناسی لب های بزرگ و گوشتی

image شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

افرادی که چنین لب هایی دارند برای کمک کردن به دیگران آفریده شده اند. این افراد به طور ذاتی، نوعی حس مادرانه و حمایت کننده دارند که به موجب آن همیشه به دیگران توجه کرده و در صدد یاری رساندن به آن ها هستند. این افراد احتمالا در دوران کودکی دوستدارحیوانات بوده و مثلا برای گربه های خیابانی شیر می گذاشته اند یا دلشان می خواستهحیوانات بی پناه را به خانه آورده و از آن ها مراقبت کنند.

افرادی که لب های درشتی دارند، اصولا در مواقع پر استرس به جای اینکه اول به خود فکر کنند، دیگران را در اولویت توجه قرار می دهند. این افراد همیشه بهترین پدر/مادرها خواهند بود.

تکفارس آی آر

لب بالا بزرگ تر از لب پائین

image شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

افرادی که لب هایشان این شکلی است، بسیار احساساتی و پراشتیاق هستند. شخصیت این افراد را می توان اینگونه توصیف کرد: احساساتی، کاریزماتیک، عاشق پیشه و جذاب. این افراد به خود و توانائی هایشان باور دارند و به واسطه این اعتماد به خویشتن، میتوانند نظر اطرافیان را به خود جلب نمایند. آن ها دوست دارند همیشه در مرکز توجهات قرار داشته باشند. در جمع های دوستانه همیشه بهترین و خنده دارترین لطیفه ها را از زبان این افراد خواهید شنید.

لب پائین بزرگ تر از لب بالا

image شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

www.takfars.ir

اگر بخواهیم بی پرده صحبت کنیم، باید بگوئیم افرادی که لب پائین آن ها از لب بالائی گوشتی تر و بزرگ تر است، برای انجام امور اداری ساخته نشده اند. آن ها این گونه فکر میکنند: چطور می توان بی حرکت در دفتر کار نشست وقتی بیرون کارهای هیجان انگیز زیادی برای انجام وجود دارد؟ این افراد به معنای واقعی می دانند که چگونه سرگرم شده و تفریح کنند.

چنین شخصیت هایی همیشه به دنبال هیجان، آشنایی با افراد جدید، دیدن مکان های جدید و سرگرمی های تازه هستند. در عین حال، کنجکاو، اجتماعی و روشن فکر به شمار می روند. این افراد به شدت مستعد مدیریت تورهای گردشگری و مسافرت های گروهی هستند.

روانشناسی لب های معمولی

image شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

افرادی که لب های آن ها معمولی است و هر دو لب بالا و پائین، اندازه برابر دارند اصولا دارای شخصیت های متعادل بود و با منطق و عقل سلیم به انجام کارها و رفع مشکلاتی که برایشان پیش می آید، می پردازند. نقطه قوت این افراد توانایی در گوش دادن به سخنان دیگران است. در عین حال که شنونده های خوبی هستند، خیلی آرام و نرم از دیگران انتقاد کرده یا با احترام، نظراتشان را اجرا میکنند. با اینکه ظاهرا جدی به نظر می رسند اما عاشق خندیدن و جک گفتن هستند و در بیشتر مواقع نیمه پر لیوان را می بینند.

شخصیت شناسی لب های باریک

image شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

بر اساس اصول چهره شناسی، کسانی که لب های باریکی دارند دوستدار تنهایی و تجرد طلب به شمار می روند. آن ها به شدت متکی به خود بوده و به خوبی از عهده حل مسائل بر می آیند. این افراد هنگام بازدید از موزه، مکان های باستانی یا سفر به جزایر دور افتاده ترجیح می دهند تنها باشند. اما با وجود این حجم از انزواطلبی، چنین شخصیت هایی همیشه در میان جمع دوستان و مردم حضور دارند. آن ها بسیار سریع میتوانند زبان مشترک با دیگر افراد را یافته و با آن ها ارتباط برقرار کنند. در بیشتر مواقع نیز دیگران را برای کارهای خوبشان تحسین و تشویق میکنند.

روانشناسی لب بالا با فرم V

image شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

تک فارس

این افراد به طور ذاتی و ۱۰۰ درصد خلاق و نو اندیش هستند. در بسیاری مواقع آن ها هنرمند یا موسیقی دان می شوند. حافظه تصویری این افراد حرف ندارد و نام ها همیشه در ذهنشان باقی میماند. این افراد عموما ارتباط خود با کسانی که می شناسند را حفظ میکنند. کاملا اجتماعی بوده و دوست دارند به روش های گوناگون خودنمایی کنند. اکثرا نیز در کارهای خود موفق هستند.

شخصیت افراد با لب بالا با فرم U

image شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

این افراد بسیار مهربان، هیجانی و حساس هستند. خیلی زودرنج بوده و با کوچک ترین بداقبالی غمگین شده و در خود فرو می روند. آن ها همیشه به دنبال راهی برای کمک کردن به دیگران هستند. یاری رساندن به افراد بدشانس، فقیر یا بی پناه جزو اولویت های زندگی این افراد به شمار می رود.

لب بالا بدون هیچ نوع فرورفتگی

image شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

این افراد بیشترین مسوولیت پذیری را داشته و به طور کامل می توان به آن ها اعتماد کرد. شعار این افراد در زندگی این است: انجامش بده حتی اگر ناراحت کننده است. به همین خاطر همه کارهای خود را در زمان دقیق انجام داده و تکمیل میکنند. نزدیکان این افراد می دانند که به طور کامل در هر شرایطی می توان به آن ها اعتماد کرد. این ها کسانی هستند که در شرایط دشوار به خوبی می دانند چگونه میتوانند اوضاع را سامان ببخشند.

روانشناسی لب های گوشتی اما کوچک

image شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

این افراد عموما دو به هم زن، موذی و فتنه گر هستند. اولویت اصلی آن ها در زندگی راحتی خودشان است. در نخستین دیدار با چنین افرادی، بدون شک آن ها را خودخواه و از خود راضی تصور خواهید کرد اما همیشه هم این طور نیستند. این ها دوستان مهربان و وفاداری به شمار می روند و در مواقع ضرورت به کمک دیگران هم خواهند رفت. این افراد هرگز به نظر دیگران بی اهمیت نیستند اما کاری هم نمیکنند که موجب سختی خودشان بشوند.

T A K F A R S

لب بالای بسیار باریک

image شخصیت نامزد خود را از روی فرم لبش بشناسید

استعداد مدیریت این افراد بی نظیر است. بسیار پرانرژی و فعال هستند و به خوبی میتوانند دیگران را قانع کنند. این افراد در بیشتر کارهای خود موفق ظاهر می شوند. البته در برقراری رابطه های عاطفی کمی ضعیف هستند زیرا عقیده اصلی آن ها در زندگی این است که کسی باشند نه اینکه با کسی باشند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر