ترفندهای آب کردن چربی اضافی در گردن

مجله علمی هنری آموزشی پزشکی تک فارس شامل مطالب جدید و جالب با موضوعات پزشکی و سلامتی، روانشناسی، نکات آرایشی، دکوراسیون منزل، خانه داری، آموزش آشپزی

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
تک فارس

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

ترفندهای آب کردن چربی اضافی در گردن

image ترفندهای آب کردن چربی اضافی در گردن

برای از بین بردن چربی های گردن یکسری ورزش و تمرین هست که می توانید آن ها را امتحان کنید.

کاهش وزن

کاهش وزن و چربی نباید به طور موضعی باشد. برای اینکه بخواهید بدن و اندام خوش فرمی داشته باشید باید چربی تمام بدن را آب کنید. البته از بین چربی به صورت موضعی هم امکان پذیر هست ولی نباید تمرکزتان را روی یک قسمت قرار دهید و قسمت های دیگر بدن مثل گردن را فراموش کنید.

رژیم سالم

برنامه غذایی ناسالم خودش دلیلی برای ایجاد این چربی هاست و ورزش نکردن هم باعث می شود این چربی شکل بگیرند و ثابت بمانند. برای شروع باید خیلی ملایم ورزش کنید و کم کم شدت آن را بالا ببرید. با این کار ضربان قلب بالاتر می رود و تحت کنترل رژیم در می آید. خوردن غذاهای چرب، پر نمک و پر قند توصیه نمی شود زیرا باعث تشکیل چربی گردن می شود. چربی کل بدن نباید بیشتر از ۱۴ تا ۲۴۴ درصد باشد. پس سعی کنید سالم غذا بخورید.

تکفارس آی آر

دو آهسته

نیم ساعت دو آهسته در روز می تواند حجم بدن را پایین بیاورد و چربی گردن را نیز کم کند. علاوه بر این ورزش های هوازی نیز می تواند علاوه بر تمام بدن چربی های گردن را نیز کم کند. اگر میخواهید چربی های تمام بدن را آب کنید باید با مربی خود در میان بگذارید. بنابراین چربی های بدن شروع به آب شدن میکنند و این در مورد چربی گردن نیز صدق میکند.

گرفتن گوش ها

برای کم کردن چربی گردن باید با دست راست گوش چپ را بگیرید و همینطور بالعکس با دست چپ گوش راست را بگیرید. هنگام انجام دادن این تمرین باید گوش شانه ها را لمس کند. این کار را برای هر طرف ۵ بار تکرار کنید. سپس در سه مرحله و در هر مرحله ۸ بار این کار را انجام دهید و همچنین برای قسمت دیگر همین کار را تکرار کنید. این کار را ۳ بار در روز انجام دهید تا از چربی های گردن خلاص شوید.

استفاده از پیشانی

www.takfars.ir

دست را روی پیشانی قرار دهید و به سمت جلو خم کنید. در همین حالت پنج بار نفس بکشید. سپس کمی ریلکس شوید و دوباره همین حرکت را تکرار کنید. این ورزش را هر دو روز یک بار ۳ ست با ۸ تکرار انجام دهید.

نکته: اگر تصمیم دارید وزن کم کنید حتما با یک پزشک در ابتدا مشورت کنید. چون ممکن است مشکل یا بیماری خاصی داشته باشید که مانع از کاهش وزن شما شود. با یک آزمایش خون مشخص می شود که آیا چربی های سالم بدن تان کافی است یا خیر و آیا ورزش به تنهایی برای شما کافی است. سپس تمام این مسایل سلامتی را با مربی برای انتخاب نوع ورزش تان در میان بگذارید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

بهترین روش جرم گیری دندان در خانه و بدون هزینه
  1. بهترین مدل و ترفند استفاده از خط لب برای خانم ها
  2. روش های خانگی و طبیعی برای جلوگیری از شل شدن پوست گردن
  3. چرا نباید ملحفه ها را با آب سرد شست
  4. ترفندهای آرایشی شیک برای فصل پاییز
  5. با این ترفندها صورت خود را جوان و شاداب نگهدارید حتی در پیری
  6. ترفندهای قد بلند دیده شدن برای آقایان خوشتیپ

مطالب محبوب

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید