تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور شخصیت آدم ها را از روی عکس پروفایل تلگرام آنها بشناسید

image چطور شخصیت آدم ها را از روی عکس پروفایل تلگرام آنها بشناسید

شخصیت وظیفه شناس

آدم های وظیفه شناس بیشتر عکس هایی که می گیرند طبیعی و رنگی و روشن باشد. آن ها ترجیح می دهند عکس هایی که می گیرند واضح و رسا باشد. شاید دلیلش این باشد که افراد وظیفه شناس و دقیق ترجیح می دهند همان چیزی را انجام دهند که از آن ها انتظار می رود.

شخصیت تجربه اندوز

افرادی که دارای شخصیت تجربه اندوز هستند خلاقیت بالایی دارند و عکس های پروفایل آن ها واضح تر و با کنتراست بالاتر است. عکس های این افراد هنری و غیرعادی است و صورت شان کل قاب عکس را می گیرد.

تکفارس آی آر

شخصیت برونگرا

واضح است که شخصیت برون گرا تمایل بیشتری به عکس های گروهی (رنگی و روشن) دارند و حتی در عکس پروفایل هم از عکس های گروهی استفاده میکنند. آن ها در عکس های گروهی بسیار شاد و بشاش ظاهر می شوند.

شخصیت روان رنجور

عکس های ساده و بی رنگ و رو نشانه شخصیت روان رنجور است. این افراد ترجیح می دهند برای پروفایل از عکس های خالی استفاده کنند یا چهره شان در عکس مشخص نباشد.

شخصیت سازشکار

www.takfars.ir

آدم های خوب لزوما عکاس های خوبی نیستند. شخصیت های سازشکار عکس های نسبتا ضعیفی از خودشان در پروفایل قرار می دهند اما در این عکس ها لبخند به لب دارند و شاد هستند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر