فراموش کردن بستن بندهای کفشتان

عوض کردن کفش‌های راحتی یا کفش‌های پاشته بلندتان با کتانی‌های تمرین، مستلزم انجام یک کار اضافه است که احتمالا قبل از رفتن به محل کارتان انجام نمی‌دهید. فراموش کردن بستن بندهای کفشتان در باشگاه، می‌تواند به سکندری خوردن یا با صورت زمین به خوردن منجر شود.

داشتن فرم نامناسب

شاید رایج ترین شرمندگی در باشگاه، داشتن فرم نامناسب در هنگام تمرین کردن باشد، بخصوص هنگامیکه تمرینات جدید انجام می‌دهید. اما اجازه ندهید افراد قدیمی‌تر باشگاه شما را هول کنند. وارد کردن تنوع به برنامه تمرینی‌تان معمولا کار خوبی است، حتی اگر باعث خیره شدن سایر افراد باشگاه به شما شود.

استفاده نادرست از دستگاه‌های باشگاه

داشتن فرم نامناسب در حین انجام یک تمرین جدید یک چیز است، و استفاده نادرست از دستگاه‌هایی که برای یک تمرین خاص طراحی شده‌اند، یک چیز دیگر. دستگاه زیر بغل سیم کش برای کشش پشت بازو طراحی نشده است، و سیم‌کش قایقی نشسته هم برای کشش عضله جلو بازو ساخته نشده است. اگر در مورد نحوه استفاده از یکی از دستگاههای باشگاه مطمئن نیستید، توصیه می‌کنیم از یک مربی شخصی یا فرد با تجربه سوال کنید.

بلند کردن وزن بیش از حد

اگر به یک فرد خاص در باشگاه خیره می‌شوید، ممکن است با بلند کردن وزن بیش از حد، سعی کنید از او تقلید نمایید. مهم است به یاد داشته باشید که بلند کردن وزن بیش از حد می‌تواند به آسیب‌های جدی منجر شود. هر زمانی که برنامه داشتید تمرینات خاصی مانند پرس سینه یا پرس سرشانه نشسته را با وزنه‌های سنگین انجام دهید، از کسی کمک بخواهید.

صدمه زدن به خودتان

آسیب دیدگی‌ها صرفنظر از جایی که اتفاق می‌افتند، مسئله خنده داری نیستند. اما صدمه زدن به خودتان در باشگاه، قطعا پتانسیل آن را دارد که باعث مقداری شرمندگی شود. شما می‌توانید با انجام تمریناتتان در شدت پایین‌تر و با تمرین کردن با یک یار تمرینی، احتمال آسیب دیدگی‌تان را کاهش دهید.

بوی بد

اگر ورزشکاران اطراف شما بینی‌شان را می‌گیرند یا هوا را با دستشان جابجا می‌کنند، احتمالا ورزش خاصی انجام نمی‌دهند! این علامت، بدان معناست که شما احتمالا بوی بدی از خودتان ساتع می‌کنید. جای نگرانی نیست. بوی بدن، طبیعی است. شما می‌توانید این بوی بد را با دوش گرفتن بطور منظم و استفاده از دئودورانت پنهان کنید.

باد شکم

این بوی بد که از فضای اطراف شما ساطع می‌شود، کافی است تا افراد نزدیکتان در باشگاه بخندند و به شما خیره شوند. شاید باد شکم، یک عملکرد جسمانی طبیعی باشد، اما در محیط‌های عمومی معمولا با خجالت همراه است، بخصوص اگر آن فضای عمومی، یک کلاس یوگای نسبتا ساکت باشد!


همچنین بخوانید: باز نشر : تک فارس
در صورتی که شما نسبت به محتوای این پست، حق کپی رایت دارید اطلاع دهید