تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش تغییر نام برنامه های روی صفحه موبایل اندروید

image آموزش تغییر نام برنامه های روی صفحه موبایل اندروید

به‌عنوان مثال ممکن است کاربری اپلیکیشن نقشه نوکیا با نام Here را روی دستگاه خود نصب کرده و قصد داشته باشد آن را روی صفحه اصلی با نام «نقشه» قرار دهد یا حتی تصویر دلخواه خود را جایگزین آیکون این اپلیکیشن کند.

دوست دارید با روش انجام این کار آشنا شوید و از همین حالا شخصی‌سازی عنوان اپلیکیشن‌ها را در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید اجرا کنید؟ اپلیکیشن معرفی شده در این ترفند نه تنها برای انجام این کار شما را یاری می‌کند، بلکه با استفاده از آن می‌توانید میانبرهایی را برای دسترسی به بخش‌ها و ابزارهای مختلف موجود در اندروید نیز به صفحه‌ اصلی دستگاه خود اضافه کنید.

اپلیکیشن Quick Shortcut Maker را دانلود و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

به فهرست برنامه‌های نصب شده در دستگاه هوشمند خود مراجعه کرده و برنامه QuickShortcutMaker را اجرا کنید.

تکفارس آی آر

تب Applications را فعال کرده و روی هریک از اپلیکیشن‌های مورد نظرتان که قصد دارید عملیات تغییرنام یا تغییر آیکون را اجرا کنید، فشار دهید.

در بالای صفحه به‌نمایش درآمده مربوط به هر اپلیکیشن، عنوان اپلیکیشن با عبارت Tap to change label قابل مشاهده است. روی این بخش فشار داده و عنوان موردنظرتان را برای اپلیکیشن وارد کنید.

در ادامه چنانچه مایل به تغییر آیکون اپلیکیشن هستید روی آیکون اپلیکیشن که با عبارت Tab to change icon همراه شده نیز فشار دهید و با انتخاب گزینه Images، تصویر دلخواهتان را از روی تصاویر ذخیره شده در دستگاه انتخاب کنید.

در پایان روی گزینه Create فشار دهید تا میانبر اپلیکیشن با عنوان و آیکون دلخواهتان به صفحه اصلی دستگاه هوشمندتان اضافه شود.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر