تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون مناسب است

image چه مدل کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون مناسب است

کاغذ دیواری ساده و رنگی

کاغذ دیواری ساده همیشه یکی از بهترین و پرطرفدارترین انتخاب ها است. این مدل از کاغذدیواری ریسکی در پی ندارد و با قراردادن آن، پشت تلویزیون یا هر نقطه دیگری می توانید فضایی ساده و مرتب به وجود بیاورید. طرح های ساده برای پشت تلویزیون در زمانی مناسب تر به نظر می رسند که بخش های دیگر دارای نقوش و رنگ های شاخص باشند. در چنین حالتی، دیوار پشت تلویزیون که فضایی کانونی در دکوراسیون و طراحی داخلی مکان به وجود آورده، چشم گیرتر و جذاب تر به نظر خواهد رسید.

کاغذ دیواری سه بعدی

در سال های اخیر، طرحی از کاغذ دیواری هم درمیان محصولات مختلف دیده می شود که تنوع بسیاری در هر مکان ایجاد می کند. کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون جدید ساده یا لاکچری با دنیایی از نقوش مختلف و ایجاد چشم اندازی خاص در هر فضا می توانند گزینه جذابی برای قرارگرفتن پشت تلویزیون باشند. کاغذ دیواری سه بعدی می توانند بخش پشت دستگاه تلویزیون را عمیق تر نشان بدهند و به بزرگ تر جلوه کردن فضا کمک شایانی کنند. بنا به سلیقه تان و نوع دکوراسیونی که در نظر دارید، امکان انتخاب طیف وسیعی از طرح های کاغذ دیواری سه بعدی برایتان وجود دارد. بعضی ها طرفدار طرح های طبیعی مانند دشت و جنگل هستند و بعضی ها هم دوست دارند که به سراغ نقوشی مانند اشکال هندسی یا دالان های سه بعدی روی کاغذ دیواری بروند.

تکفارس آی آر

کاغذ دیواری طرح گل

در یافتن جوابی برای اینکه کاغذ دیواری مناسب پشت تلویزیون چیست به طرح همیشه محبوبِ گل هم می رسیم. طرح گل باب سلیقه بسیاری از افراد است و از تنوع بی نظیری هم در نقش ها و مدل هایش وجود دارد. اگر می خواهید که برای پشت تلویزیون، فضاسازی جذابی ایجاد کنید، بهتر است که از گل های بزرگ و درشت برای کاغذ دیواری اش بهره ببرید. یکی از پیشنهادات جذاب این است که از کاغذهایی با طرح گل بزرگ و زمینه رنگی تیره کمک بگیرید. با این کار می توانید فضای پشت دستگاه را خاص و ویژه تر از بخش های دیگر محیط کنید و آن کانونی بودن نقطه قراردادن تلویزیون در هر مکان را بهتر نشان بدهید.

کاغذ دیواری طرح آجر

طرح آجر هم یکی از موارد جذابی است که استفاده از آن برای دیوار پشت تلویزیون و بسیاری از دیوارهای دیگر ایده خوبی است. چنین طرحی با الگویی منسجم و تکرارشونده می تواند فضا را بزرگ تر و منظم تر جلوه بدهد. فرقی نمی کند که محیط و فضای در دسترستان محدود و کوچک است یا بزرگ و وسیع؛ در هر حال، استفاده از کاغذدیواری هایی با طرح آجر ایده ای مناسب برای ایجاد نظم و انسجام در فضا خواهد بود.

کاغذ دیواری طرح چوب

www.takfars.ir

چوب با سنگ می تواند هر فضایی را به طبیعت نزدیک کند. اثرگذاری چنین ایده ای به طور مستقیم و غیرمستقیم به فضاسازی جذاب و زیبا کمک می کند. در واقع، نزدیکی دکوراسیون و طراحی داخلی به طبیعت و عناصر آن باعث می شود که فضا دلنشین تر شود. چنین طرح و نقشی برای منازل بیشتر توصیه می شود چون ایجاد فضایی ناب و آرام در محیط خانه بسیار پراهمیت است. طرح های مختلفی از چوب ها روی کاغذدیواری ها وجود دارد. برای انتخاب تُناژ رنگی و طرح چوب باید به سلیقه خود و از سوی دیگر، هماهنگی اش با مدل های دیگر توجه داشته باشید.

کاغذ دیواری داماسک یا داماس

طرح های موج دار با الگوهای تکرارشونده روی بستر کاغذ دیواری را داماسک می گوییم. یکی از بهترین انتخاب های برای کاغذدیواری پشت تلویزیون هم همین محصولات داماسک هستند. شاخصه اصلی این مدل از کاغذدیواری، نظم و انسجامی است که به فضا پیشکش می کند. با انتخاب رنگی مناسب از میان کاغذدیواری های داماسک می توانید به راحتی، بخش پشت تلویزیون را شاخص و خاص کنید.

کاغذ دیواری طرح پتینه

کاغذ دیواری طرح پتینه حالتی عجیب و جالب دارد. چرا عجیب؟ چون از تلفیق رنگ خوردگی هایی روی بستری به وجود می آید که حالت نو و کهنه دارند. این ترکیب زیبا می تواند بازتاب دهنده طرح های متنوعی باشد؛ نوعی اصالت و در عین حال شکوه در طرح های پتینه موجود است که برای برجسته کردن دیوار پشت تلویزیون انتخاب بسیار خوبی از کار درمی آید. برای پشت تلویزیون، حتما به طرح های پتینه هم دقت کنید و یادتان باشد که طیف متنوعی از جدیدترین طرح و رنگ های کاغذ دیواری پتینه در بازار موجود است. مثلا انتخاب رنگ های متالیک طلایی و نقره ای پتینه ایده خوبی است.

کاغذ دیواری طرح برگ انجیری

طرح های مختلفی از کاغذدیواری با برگ وجود دارد اما از میان آنها، کاغذ دیواری مناسب پشت تلویزیون چیست؟ یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین انتخاب های برای دیوار پشت تلویزیون، طرح برگ انجیری است. به طور کلی، نقوش برگدار می توانند در شکل دهی به فضای موردعلاقه تان نقش پررنگی داشته باشند و از سوی دیگر، تنوع بالایی که دارند، دست مصرف کنندگان با سلیقه های مختلف را باز می گذارند. برگ های بزرگ انجیر و آن رنگ سبز پررنگ و زیبایی که دارند، امکان ایجاد فضایی شاخص و محوری در پشت دستگاه تلویزیون را فراهم می کنند. اگر دوست دارید که به پاسخ مناسبی برای کاغذ دیواری مناسب پشت تلویزیون چیست، برسید، حتما به طرح های جذاب برگ انجیری نیم نگاهی داشته باشید.

کاغذ دیواری طرح سنگ

کاغذ های دیواری با طرح سنگ هم مانند طرح های شبه چوب می توانند در رسیدن به فضاسازی جذابی نزدیک به طبیعت کمک کنند. طرح های مختلفی از سنگ درمیان کاغذدیواری ها وجود دارد. برخی حالتی طبیعی دارند و برخی مانند طرح های گرانیت کمی پرشکوه تر و مجلل تر هستند. بنا به اینکه متراژ فضا چقدر است و در نظر دارید که چه نوع از طراحی داخلی را برای دکوراسیون فضا ایجاد کنید، حق انتخاب دارید. برخی از طرح های سنگ بسیار باشکوه هستند و برای رقم زدن دکوراسیونی لوکس کاربرد دارند. برخی هم ساده تر هستند و برای ایجاد فضایی ملموس و طبیعی، گزینه هایی دل پذیر به حساب می آیند.

کاغذ دیواری هندسی

تک فارس

برای اینکه دکوراسیونی مدرن کلید بزنید، استفاده از احجام و اشکال هندسی در بخش های مختلف طراحی فضا به شما توصیه می شود. یکی از بسترهایی که می توانید از جلوه این اشکال و احجام برایش استفاده کنید هم طرح های هندسی هستند. کاغذ دیواری پشت تلویزیون می تواند با کاغذی پوشانده شود که در آن طرح هایی مانند مستطیل و مربع یا لوزی و دایره وجود دارد. یادتان باشد که اگر از طرح هایی با اشکال هندسی نوک تیز و زاویه دار بهره ببرید، فضا از حالت آرامش خارج می شود. در واقع، انتخاب اشکال و احجام زاویه دار و پر از ضلع به مدرن شدن محیط کمک می کند اما از آرامش دور است. طرح های دایره و بیضی با زوایای منحنی می توانند فضا را راکدتر و آرام تر نشان بدهند.

کاغذ دیواری سه بعدی پنجره

همان طور که پیش تر هم اشاره شد، پاسخ این پرسش که کاغذ دیواری مناسب پشت تلویزیون چیست، بسیار متنوع است. با وجود انواع طرح پوسترهای موجود در بازار هم دست مصرف کنندگان برای انتخاب برتر و دلخواه خود بسیار باز است. یکی از طرح های پوستر جذابی که می توانید برای کاغذدیواری پشت تلویزیون استفاده کنید، طرح پنجره است. این طرح باعث می شود که فضا بسیار دلباز و شاد جلوه کند. منظره پنجره هم می تواند فضایی سبز را برایتان نمایان کند یا هر طرح دیگری را که دوست دارید. بُعد و عمقی که پنجره روی دیوار ایجاد می کند هم فضا را بسیار بزرگ تر از چیزی جلوه می دهد که واقعا هست. انتخاب طرح پنجره را هم در فهرست گزینه های قابل اعتنا فراموش نکنید.

چند پیشنهاد درباره رنگ کاغذدیواری مناسب برای پشت تلویزیون

انتخاب رنگ های خنثی مانند طوسی و خاکستری یا بژ، آبی پاستلی و کرم باعث می شود که امکان تعویض کاغذدیواری های بخش های مختلف به راحتی مقدور شود چون این رنگ ها با انواع طیف رنگی در سازگاری هستند. حتی برای تعویض رنگ دکوراسیون بخش های مختلف دیگر منزل و فضا هم گزینه های متناسبی هستند و دستتان را در این زمینه باز می گذارند.

رنگ های متالیک و براق مانند طلایی و نقره ای یا آبی فیروزه ای هم رده دیگری از انتخاب های مقدور برای پشت دیوار تلویزیون هستند. این رنگ ها شاخص هستند و می توانند نقطه عطف و کانونی دکوراسیون فضا را به دیوار پشت تلویزیون تغییر بدهند. چنین ایده ای هم مطلوب است و بیشتر برای فضاهایی با متراژ بزرگ تر توصیه می شود.

رنگ های درخشان مانند زرد لیمویی و نارنجی کمرنگ هم می توانند برای ایجاد فضایی دل باز و پویا مورد استفاده قرار بگیرند. فقط این امکان وجود دارد که بعد از مدتی، حالتی خسته کننده به وجود بیاورند. از آنجایی که تعویض کاغذ دیواری با صرف وقت، هزینه و زمان همراه است، باید در همان گام های اول و انتخاب به بهترین گزینه ها فکر کنید تا دیگر نیازی به تعویض زودهنگام کاغذدیواری نباشد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر