تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور آدمی جذاب باشیم مخصوص خانم ها

image چطور آدمی جذاب باشیم مخصوص خانم ها

+برای مهمانی ها و مراسم های شبانه از آرایش چشم دودی استفاده کنید و بالا و پایین پلک هایتان را سایه ی دودی بزنید و مژه هایتان را با ریمل مشکی برس بکشید این آرایش چشم جذابتان میکند.

+اگر رنگ مانیکور ناخن هایتان را با رنگ لباسهایتان هماهنگ نکنید و متضاد رنگ لباسهایتان انتخاب کنید مطمئنا جذاب تر خواهید شد.

+اگر صورت شما دارای آکنه و جوش می باشد جذابیت شما را از بین خواهد برد، بنابراین باید به کمک یک ماسک زرد رنگ یا سایه های زرد رنگ ابتدا روی جوش های خود از این رنگ زرد بمالید سپس کرم پودر بزنید تا جوش هایتان کاملا محو شود و جذابیت خود را حفظ کنید.

+برای رژ گونه زدن برس رژ گونه ی خود را به حالت کروی در جهت خط موی پیشانی از روی گونه ها به سمت انتهای چشم ها بکشید ، این مدل رژ گونه زدن به شما کمک میکند تا جذاب تر باشید.

تکفارس آی آر

+استفاده از سایه های براق کننده روی رژگونه و برق لب ها روی رژ لب و همچنین استفاده از براق کننده های پودری روی پیشانی صورت شما را بسیار جذاب میکند.

+موهایتان را با یکی از جدیدترین کوتاهی های سال هم مدل کنید تا جذابیت صورتتان تکمیل شود.

+مقداری روشن کننده ی مایع را روی پوست خود اسپری کنید تا بدنی جذاب داشته باشید.

+مقداری از عطر خود را به کف دست خود بزنید تا زمانی که با دیگران دست می دهید آن ها از بوی خوش، دست هایتان لذت ببرند و خوش تیپی شما آشکار شود.

+پاشنه های پاهایتان را در حمام با سنگ پا بشویید و از کرم های مخصوص ترک پاشنه ی پا استفاده کنید زیرا صاف بودن کف پاها تاثیر زیادی در جذابیت شما دارد.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر