تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چرا بعضی آدم ها خیلی جذاب و خوشتیپ به نظر می رسند

image چرا بعضی آدم ها خیلی جذاب و خوشتیپ به نظر می رسند

با رعایت نکات ساده ای که در این نوشتار به شما می گوییم شما هم می توانید در جمع خوش تیپ ها بدرخشید و احتمالاً خوش تیپ ترین مرد جمع باشید.

اندام و سایز خود را بشناسید

یک لحظه استایل جورج کلونی یکی از خوش استایل ترین مردان هالیوود را در ذهنتان تصور کنید. یک مرد خوش تیپ با موهای جوگندمی و یک دست کت وشلوار تیره با یک پیراهن سفید دکمه دار. بد نیست بدانید دو رنگ سیاه و سفید محبوب ترین رنگ هایی هستند که خوش تیپ ترین مردان دنیا برای پوشش رسمی و کت وشلوار از آن ها استفاده می کنند. یکی دیگر از مواردی که جرج کلونی معمولاً از آن استفاده می کند جلیقه و کت وشلوار است. پوشیدن جلیقه برای یک پوشش رسمی استایل شما را به طرز باورنکردنی جذاب و شیک جلوه می دهد. توصیه ما به شما این است که حداقل دو دست کت وشلوار شیک و البته تیره در کمد لباستان داشته باشید. به عقیده کارشناسان مد با یک دست کت وشلوار می توانید حداقل پنج تیپ متفاوت داشته باشید.

در انتخاب رنگ ها دقت کنید

تکفارس آی آر

به قول یک ضرب المثل انگلیسی: ارزان گران است. اگر می خواهید در جمع مردان خوش تیپ بدرخشید داشتن یک دست کت وشلوار و پیراهن و البته کفش و کمربند با کیفیت و گران قیمت خیلی به صرفه تر از داشتن ده دست لباس بی کیفیت و متفاوت است. به جای خرید چندین دست لباس ارزان قیمت یک لباس با کیفیت تهیه کنید. لباس هایی که پارچه های خوب دارند و گران قیمت هستند به خاطر داشتن کیفیت خوب عمر طولانی تری دارند.

لباس چروک نپوشید

یکی از اولین چیزهایی که در پوشش افراد به چشم می آید کفش ها هستند. ممکن است افراد زیادی شخصیت شما را از روی کفشتان قضاوت کنند. بهتر است اگر به مصاحبه شغلی می روید به این قسمت از تیپتان بسیار توجه کنید. اکثر افراد شیک پوش در موقعیت های رسمی و مهم کفش های خود را به خوبی واکس می زنند و برق می اندازند و در موقعیت های دیگر با توجه به تناسب آن موقعیت، کفش خود را انتخاب می کنند. اگر می خواهید در زمره خوش تیپ ها قرار بگیرید رنگ کمربند و کفشتان را ست کنید. در غیر این صورت از لیست مردان خوش تیپ خط می خورید. از انتخاب رنگ های غیرمعمول هم دوری کنید، برای کفش و کمربند قهوه ای و مشکی بهترین انتخاب ها هستند.

جوراب ها را جدی بگیرید

شاید این توصیه ربطی به هماهنگ کردن پوشش و استایل نداشته باشد اما یکی از کلیدی ترین رازهای مردان خوش تیپ و جذاب است. خوش بو بودن کار چندان سختی نیست اما برای این که در نظر دوست و دشمن مقبول بیفتید معجزه می کند. همیشه از شامپوهای بدن و صابون های خوشبوکننده استفاده کنید. همچنین استفاده از مام زیر بغل و دئودورانت به خصوص در فصل تابستان را فراموش نکنید. با توجه به تغییر فصل رایحه عطرتان را تغییر بدهید. عوامل طبیعی مانند گرما و رطوبت و سرما می توانند رایحه عطر را تغییر دهند زیرا در گرما و رطوبت کمی تندتر به مشام می رسند. عطرهای تند مناسب پاییز و زمستان هستند زیرا سرما باعث کاهش شدت رایحه آن ها می شود. فراموش نکنید که نظر دوستان و خانواده تان را در مورد رایحه عطرتان بپرسید. زیرا رایحه ای که شما روی بدن خودتان حس می کنید لزوماً با رایحه ای که دیگران از سمت شما حس می کنند، یکسان نیست.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر