تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ارسال عکس و ویدئو ناپدید شونده در واتساپ

image ارسال عکس و ویدئو ناپدید شونده در واتساپ

واتساپ را باز کنید.

شخص یا گروهی را انتخاب کنید که قصد دارید فایل را برایش بفرستید.

گزینه ارسال محتوا را برگزینید که به شکل سنجاق است.

تکفارس آی آر

image ارسال عکس و ویدئو ناپدید شونده در واتساپ

اگر تصمیم گرفته اید در لحظه عکس یا فیلم بگیرید، گزینه Camera را انتخاب کنید و اگر عکس و فیلم مدنظر در حافظه تلفن همراه قرار دارد، روی گزینه Gallery ضربه بزنید و فایل مدنظرتان را انتخاب کنید.

حالا آیکون ۱ واقع درکنار دکمه ارسال را انتخاب کنید تا رنگ آن به سبز تغییر کند و سپس فایل مدنظر را ارسال کنید. بدین ترتیب، عکس یا فیلم دلخواه به صورت یک بار مشاهده ارسال خواهد شد.

image ارسال عکس و ویدئو ناپدید شونده در واتساپ

www.takfars.ir

قابلیت یک بار مشاهده متفاوت تر از حالت عادی ارسال عکس و ویدئو کار می کند. زمانی که با قابلیت یک بار مشاهده عکس یا فیلمی را ارسال می کنید، کنار فایل ارسال شده عدد ۱ نمایش داده می شود و بعد از مشاهده عکس، به صورت خودکار پاک خواهد شد. مانند سایر موارد ارسالی در واتساپ، ویژگی یک بار مشاهده از رمزگذاری سرتاسری برای امنیت بیشتر استفاده می کند.

ویژگی یک بار مشاهده هم در چت های تک نفره و هم در گروه ها کاربردی است. گیرندگان نمی توانند فایل های ارسال شده به این روش را برای کسی فوروارد یا ذخیره یا برچسب گذاری کنند؛ اما همچنان امکان گرفتن اسکرین شات از تصویر یا ویدئو ارسالی وجود دارد. به همین دلیل، باید در ارسال فایل ‎های مهم احتیاط کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر