تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی خوراکی های مفید برای سریع لاغر شدن

image معرفی خوراکی های مفید برای سریع لاغر شدن

سبزیجات برگ دار گزینه ای عالی برای کاهش وزن است. سبزی نه تنها سرشار از فیبر است، بلکه حاوی ویتامین و مواد معدنی مختلف است که متابولیسم را سریع تر می کند.افزودن سبزیجات برگ دار به رژیم غذایی، به ویژه سبزی هایی که سرشار از کلسیم است، می تواند این اثر را به همراه داشته باشد. مطالعات نشان داده اند که رژیم های غذایی پر کلسیم به سوزاندن چربی به جای ذخیره آن کمک می کند.سبزیجات برگ دار حاوی تیلاکوئیدها هستند. چندین مطالعه اثر تیلاکوئیدها بر اشتها و کاهش وزن را بررسی کرده اند. یک بررسی نشان داد که تیلاکوئیدها موجب ترشح چندین هورمون روده به صورت همزمان می شود که سیری در پی آن کاهش وزن را به همراه دارد.

کاهش وزن با پروتئین

پروتئین یکی از مواد مغذی مهم برای کمک به کاهش وزن است. این ماده متابولیسم را تقویت می کند، اشتها را کاهش می دهد و چندین هورمون تنظیم وزن را اصلاح می کند.افزودن پروتئین های سالم به اسموتی ها می تواند سطوح هورمون سیری را افزایش دهد.

کاهش وزن با زنجبیل

تکفارس آی آر

زنجبیل نه تنها متابولیسم را تسریع می کند، بلکه مصرف آن همراه با مواد غذایی دیگر اثر گرمایی آن مواد را افزایش می دهد. در نتیجه، شما کالری بیشتری نسبت به مواقعی که از زنجبیل استفاده نمی کنید، می سوزانید.

کاهش وزن با سرکه سیب

اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند به بهبود کاهش وزن از طریق کاهش سطوح قند خون، کاهش سطوح انسولین، بهبود متابولیسم، کاهش ذخیره چربی و سرکوب اشتها کمک می کند.

دستورالعمل اسموتی سبز برای کاهش وزن

موز منجمد : ۲عدد

www.takfars.ir

آناناس تازه یا منجمد : یک فنجان

پودر زنجبیل : یک قاشق چای خوری

اسفناج خردشده : یک فنجان

خیارخردشده : نصف فنجان

سرکه سیب : یک قاشق چای خوری

پودر پروتئین : یک تا ۲ قاشق غذاخوری

روش تهیه اسموتی سبز برای کاهش وزن

تمام مواد تشکیل دهنده را در دستگاه مخلوط کن بریزید و تا زمانی که بافتی یکدست شکل بگیرد هم بزنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر