تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی بازی های جالب برای موبایل اندروید و ایفون

image معرفی بازی های جالب برای موبایل اندروید و ایفون

Hyperdrome – Tactical Battle Racing

بازی‌های اتومبیل رانی تفاوتی ندارد که در چه پلتفرمی باشند و می‌توانند با ارائه محتوای ساده اما درگیرکننده، بازیکنان مختلف را به سمت خود بکشانند. یکی از جدیدترین بازی‌های اتومبیل رانی که برای پلتفرم موبایل منتشر شده است، Hyperdrome – Tactical Battle Racing نام دارد. بازی‌ای با رقابت‌های یک به یک که در جریان آن باید با حضور در رقابت‌های آنلاین با هوشمندی از کارت‌های مختلف استفاده کنید. Hyperdrome مانند بسیاری از بازی‌های امروزی یک ترکیب جالب از چند سبک مختلف از جمله بازی‌های کارتی و ریسینگ است. در نتیجه در جریان بازی باید در کنار رقابت، به صورت صحیح از کارت‌ها با توانایی‌های مختلف تدافعی یا تهاجمی استفاده کنید و به نوعی رقیب خود را از دور خارج کنید. ایجاد استراتژی مخصوص به خود با استفاده از ۲۹ پاورآپ منحصر به فرد و چهار مسیر مسابقه مختلف از جمله ویژگی‌هایی هستند که در بازی Hyperdrome در دسترس‌تان قرار دارند.

image معرفی بازی های جالب برای موبایل اندروید و ایفون

iSlash DOJO

تکفارس آی آر

بازی iSlash DOJO از بسیاری جهات شباهت زیادی به Fruit Ninja دارد. در جریان بازی باید در نقش پیرمردی کاربلد، چوب‌ها را برای نجات یک بادکنک تکه تکه کنید. بازی گیم‌پلی ساده‌ای دارد و در حقیقت این سرعت واکنش شما نسبت به هر یک از چوپ‌ها است که سرنوشت بادکنک را مشخص می‌کند. با این حال، کسب امتیاز در بازی به این سادگی‌ها هم نیست. سازندگان برای پیچیده کردن گیم‌پلی، اشیاء مختلف را روی برخی از تکه‌های چوب قرار داده‌اند و در صورتی که دستتان به این اشیاء برخورد کند به سرعت شکست خواهید خورد. از طرفی برای تنوع هم که شده، سازندگان سکه‌هایی را در بازی تعبیه کرده‌اند که با جمع‌آوری آنها می‌توانید انیمیشن‌های متفاوتی را برای شمشیر خود به دست بیاورید. بازی iSlash DOJO اکنون به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است.

image معرفی بازی های جالب برای موبایل اندروید و ایفون

Klick Klack

بازی‌های پازل محبوبیت زیادی در گوشی‌های همراه دارند و کافی است تا نگاهی به پلی‌استور یا اپ‌استور بیندازید تا با حجم عظیمی از بازی‌های معمایی روبرو شوید که با سبک مخصوص به خود، چالش و پازل‌هایی جذاب را در مقابل بازیکنان می‌گذارند. بازی Klick Klack یکی از آثار ساده، اما جذاب از لحاظ طراحی است. در این بازی باید با حرکت دادن کاشی‌ها مسیر یا راه رسیدن یک دایره را به دایره دیگر هموار کنید. بازی دارایی مراحل متنوعی است که باید برای دستیابی به آنها، به تعداد مشخصی دایره‌ها را به یکدیگر برسانید. Klick Klack به ویژه در رابطه با سرعت دایره‌ها و دارای چند مسیر بودن هر یک از کاشی‌ها، چالش‌برانگیز است و در نتیجه هرچند در ابتدا به نظر با یک اثر نه چندان پیچیده روبرو هستیم، اما در ادامه متوجه می‌شویم که باید برای باز کردن مراحل جدید تلاش بیشتری کنیم.

image معرفی بازی های جالب برای موبایل اندروید و ایفون

www.takfars.ir

Tanks A Lot

اگر به دنبال یک بازی آنلاین با نبرد‌ها رودررو هستید، بازی Tanks A Lot به خوبی با پیاده‌سازی ساختار گیم‌پلی جذاب، امکان رقابت‌های سه بر سه را فراهم می‌کند. در جریان بازی باید به همراه پنج بازیکن دیگر وارد میدان نبرد شوید و با استفاده از تانک خود با دشمنان مبارزه کنید. یکی از خصوصیات بازی امکان استتار است که باعث می‌شود تا استراتژی‌های مختلف را با هم تیمی‌های خود پیاده‌سازی کنید. از طرفی بازی سیستم ارتقاء مشابه کلش رویال دارد و در نتیجه باید با باز کردن صندوقچه‌های جوایز، کارت‌ها و سکه‌ها را برای آزادسازی ماژول‌ها یا قطعات جدید تانک فراهم کنید. بازی دارای انواع و اقسام قطعات و محتوای هیجان‌انگیز است و در محیطی رنگارنگ و زیبا، انجام می‌شود. به ویژه انفجارها و گرافیک بازی خواستنی است و مسلما از تجربه آن لذت خواهید برد.

image معرفی بازی های جالب برای موبایل اندروید و ایفون

Radiant One

بازی‌های تعاملی که داستانی کوتاه را روایت می‌کنند به ویژه در گوشی‌های همراه گاه و بی‌گاه در مقابل ما ظاهر می‌شوند. آثاری ساده، مفهمومی اما پر جزئیات که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و در حقیقت همین حرف‌ها است که آنها را به آثاری سرگرم‌کننده تبدیل می‌کند. بازی‌ Radiant One دقیقا یکی از همین آثار است که داستان دنیل، مردی جوان را روایت می‌کند. شخصیت اصلی داستان ما توانایی دستکاری رویاهای خود را دارد و در حقیقت در رویای آگاهانه خود، آزادانه پرواز می‌کند و به گشت و گذار می‌پردازد. اما اگر بیش از اندازه در رویا زندگی کنید چطور؟ بازی Radiant One داستان آغاز شگفت‌انگیز و در ادامه دلهره‌آوری را روایت می‌کند؛ جایی که شخصیت اصلی دیگر نمی‌تواند تفاوت میان حقیقت و دروغ را تشخیص دهد و همین موضوع نیز او را در شرایط دشواری قرار می‌دهد. در جریان بازی باید با ضربه روی نمایشگر، دنیل را کنترل کنید و با انتخاب اشیاء، با محیط اطراف دنیل تعامل برقرار کنید. Radiant One یکی از آثاری است که تجربه آن را قویا پیشنهاد می‌کنیم. این بازی اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر