تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مزایای داشتن یک آشپزخانه سفید

image مزایای داشتن یک آشپزخانه سفید

تصور کنید که خود را در یک آشپزخانه سفید بی عیب پخت و پز. این رنگ یک تصویر بزرگ، آن را نمیکند؟ نه تنها آن را نگاه خوبی برای یک آشپزخانه سفید، در واقع چندین مزایای دیگر را به داشتن یک در خانه شما وجود دارد.

فضا

داشتن یک آشپزخانه سفید جامد به توهم داشتن یک فضای بزرگتر. این است بهترین روش برای استفاده از موادی که دارای سطوح بازتابنده برای آشپزخانه شما می باشد. نگاهی به یخچال براق سفید برای مثال. شما متوجه خواهید شد که یک یخچال سفید سبکتر نسبت به یک سیاه ظاهر خواهد شد. از این رو، آشپزخانه خود را تنها نیست که احساس بزرگ، اما آن را نیز خواهد داد جو و نور و روح. در ضمن، آشپزخانه سفید بهترین استفاده می شود و برای خانه با فاصله حداقل

سبک

تکفارس آی آر

آشپزخانه سفید بدبو نگاه کلاسیک و پیچیده است. از سوی دیگر، آن را نیز می تواند به سمت آشپزخانه معاصر شما در مجلات طراحی خانه لاغر است. این همه رنگ شما میخواهید تا با سفید شما بستگی دارد. سفید، رنگ خنثی، نمی خواهد بیش از حد دشوار است برای مطابقت با رنگ های دیگر. شما ممکن است انتخاب کنید که آن را با رنگ قرمز جفت آشپزخانه خود را به یک فضای گرم و غنی است. در همین حال، سفید همچنین می توانید به خوبی با رنگ زرد اگر آن را در یک آشپزخانه روشن و سبک مورد نظر شما. از طراح آشپزخانه خود را برای نمونه های رنگ. آزمایش با ترکیب رنگ. به یاد داشته باشید، آشپزخانه یکی از اتاق های مورد استفاده در خانه می باشد. اجازه دهید آشپزخانه شما منعکس کننده شخصیت شما. هنگامی که شک دارید، طراحان آشپزخانه شما خواهد بود بیش از شاد برای دادن نظر دوم است.

همه کاره بودن

نه تنها می تواند شما مطابقت سفید با رنگ های مختلف، آن را فقط به عنوان آسان را برای شما به جفت سفید مختلف با سفید را می توان با صندلی های چوبی و جداول زوج "سخت افزار".، کانتر گرانیت، پرسلن های رنگارنگ، و یا غرق فولاد ضد زنگ است.

صرف نظر از سلیقه شما می باشد، آنها را کلاسیک و یا معاصر، با طرح های سفید می تواند کمک به دستیابی به نگاه شما در حال رفتن. به یاد داشته باشید، با این حال، که گرد و غبار و لکه را نشان می دهد بیشتر به راحتی در رنگ سفید. از این رو، انتخاب سایه ای از رنگ سفید است که شما می دانم که شما به راحتی می توانید حفظ کنید. دیگر از آن، این رنگ باید یک انتخاب عالی برای آشپزخانه شما می باشد.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر