تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

مدل های جدید چیدمان و دکوراسیون دیوار ها با سنگ های تزیینی

امروزه می‌توان از کاشی‌ها برای تزیین سطوح مختلف از در اتاق گرفته تا میز و صندلی و آینه استفاده کرد. تمام کاشی‌های معرفی شده در اینجا از شیشه‌های بازیافتی ساخته شده‌اند بنابراین ساخت و تخریب آنها کوچک‌ترین آسیبی به محیط‌زیست وارد نمی‌کند! این کاشی‌های شیشه‌ای ظریف ساخت یک کمپانی ایتالیایی هستند و در عین زیبایی از دوام بالایی نیز برخوردارند یعنی در برابر سرما، گرما، سایش و نور آفتاب تغییر رنگ و شکل نمی‌دهند. آنها را می‌توانید در هر جایی که فکرش را می‌کنید به کار ببرید. همچنین اگر طرح خاصی در نظر دارید می‌توانید با انتخاب کاشی‌هایی با رنگ‌ها و شکل‌های مختلف آن را روی دیوار، کف استخر و… پیاده کنید. حتی می‌توانید عکس خود را روی دیوار بیندازید!

این طرح زیبا و گرم بیشتر مورد علاقه خانم‌های جوان و پرشور و نشاط است! با این طرح می‌توانید در مهمانی‌های دوستانه خود چشم‌ها را تا آخر وقت به دیوار خیره کنید! دوستداران عکس نیز به خوبی می‌دانند چطور این دیوار را پس‌زمینه عکس‌های خود قرار دهند.

image مدل های جدید چیدمان و دکوراسیون دیوار ها با سنگ های تزیینی

دیوار، تابلو و زمین این سالن همگی با کاشی پوشانده شده‌اند. یکی از حسن‌های کاشی در مقابل کاغذ دیواری، شست‌وشو و نظافت آسان و دوام بالای آن است. اگر دوست داشته باشید می‌توانید میز، صندلی و لوسترتان را نیز با کاشی تزیین کنید!

خانه‌تان را کاشی کنید

تکفارس آی آر

همان‌طور که گفته شد، می‌توانید کاشی‌ها را برای تزیین تمام وسایل خانه به کار ببرید. اگر فکر می‌کنید میز، صندلی، در اتاق یا هر وسیله دیگرتان زیادی ساده است، می‌توانید آنها را طبق میل خود با کاشی‌های براق تزیین کنید. برای چسباندن این کاشی‌ها چسب‌های مخصوصی لازم است، البته با چسب آکواریوم قطره‌ای هم می‌توان آنها را چسباند اما بهتر است این کار را با چسب مخصوص و با کمک افراد متخصص انجام‌دهید.

image مدل های جدید چیدمان و دکوراسیون دیوار ها با سنگ های تزیینی

اشتباه نکنید، این یک فرش نیست! با استفاده از کاشی‌های ظریف می‌توانید فرش مورد علاقه‌تان را در کف زمین جاسازی کنید! این فرش ساخته شده از کاشی، دردسرهای فرش‌های عادی را ندارد؛ با حرکت پا جابه‌جا نمی‌شود و برای تمیز کردنش تنها کافی است یک بار روی آن تی بکشید.

image مدل های جدید چیدمان و دکوراسیون دیوار ها با سنگ های تزیینی

اگر از آن دسته افرادی هستید که حاضرند برای آراسته بودن محل کارشان دست به هر کاری بزنند، این طرح گزینه‌ای مناسب برای شماست، به خصوص اگر شغل‌تان در زمینه طراحی باشد. ترکیب ظریف از کاشی‌های سفید و پوشانده شده با آب طلا می‌تواند به ذهن خسته‌تان آرامش ببخشد و برایتان الهام‌بخش باشد.

www.takfars.ir

image مدل های جدید چیدمان و دکوراسیون دیوار ها با سنگ های تزیینی

دوباره بازگشتیم به خانه اول کاشی؛ یعنی حمام! دیوارها و کف این حمام همگی با کاشی‌های تزیین شده با آب طلا پوشانده شده‌اند. انعکاس نور چراغ روی این کاشی‌ها هر لحظه شما را یاد برق جواهرات می‌اندازد. علاوه بر این گرفتن یک دوش داغ در آن باعث می‌شود در دل زمستان به یاد پرتوهای گرم و طلایی خورشید بیفتید. برای جداسازی حمام و سرویس بهداشتی نیز می‌توانید از آجرهای شیشه‌ای تزیین شده با این کاشی‌ها استفاده کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر