تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای خرید قالیچه مناسب و شیک برای اتاق نشیمن

فرش منطقه در خدمت مقاصد مختلف فوق العاده است. آنها را فراهم گرما زیر پا برهنه ما یکی دیگر از لایه ای از طراحی، ایجاد، کراوات یک اتاق با هم و جذب صدا در اتاق های بزرگ. اغلب از به عنوان هنر برای کف آن می تواند به طرح اتاق اجازه می دهد برای رنگ دیوار و لوازم جانبی برای بازی کردن آن فکر شده است. شروع با فرش منطقه برای طراحی یک فضا می تواند منجر به یک ماجراجویی بزرگ فرش حق پیدا کردن. چگونه می توانید فرش مناسب را پیدا کردید؟ چند چیز که می دانیم که با جستجوی خود را کمک کند وجود دارد.

image راهنمای خرید قالیچه مناسب و شیک برای اتاق نشیمن

بودجه

همانطور که با هر خرید بزرگ برای خانه، بهتر است به بودجه است. هزینه از قالیچه منطقه می تواند اجرا شود در هر نقطه از چند دلار تخفیف در فروشگاه های خانه را به چند صد نفر در یک دلال عتیقه است. کلیدی برای دانستن اینکه چه مقدار به صرف تا حد زیادی بستگی دارد هدف فرش در خدمت شده است. در نظر بگیرید که اتاق را فرش خانه. اتاق ترافیک بالا برای با کیفیت بالا تماس بگیرید، قالیچه اغلب مدل گرانتر، از یک فضای به ندرت استفاده می شود. یک قاعده کلی مورد استفاده توسط طراحان نشان می دهد که بودجه معادل بودجه مبل، اما یک رویکرد معقول است به صرف آنچه که شما می توانید و بدست آوردن بهترین کیفیت شما می توانید برای فضاهای ترافیک بالا استطاعت.

image راهنمای خرید قالیچه مناسب و شیک برای اتاق نشیمن

تکفارس آی آر

ساخت و ساز

روش تولید استفاده می شود برای ساخت یک فرش، می تواند تاثیر سنگین در برچسب قیمت داشته باشد. کار فشرده و در نتیجه گران ترین دست بافته شده فرش است، که با دست گره زدن نخ ساخته شده است. گزینه گران کمتر فرش tufted، که می تواند دستگاه ساخته می شود و یا دست ساخته شده، اما در هر صورت تولید سریع و ارزان است. نخ حلقه از طریق حمایت یا با دست یا با ماشین، و پس از آن در برش برای ایجاد شمع. پشم، پنبه، ابریشم، الیاف سخت و زبر، الیاف مصنوعی، و علف از مواد رایج مورد استفاده می باشند. برای یک فرش است که تاریخ و زمان آخرین، پشم با کیفیت خوب و یا فرش های ابریشم نگاه کنید. پشم می پوشد و به نظر می رسد بهتر است با بالا رفتن سن است.

image راهنمای خرید قالیچه مناسب و شیک برای اتاق نشیمن

اندازه

فرش منطقه را در بسیاری از اندازه می آیند، که متداول ترین آنها ۲ × ۳، ۴ × ۶، ۵ × ۸، و ۸ × ۱۰ است. قبل از شما فروشگاه اندازه گیری به اتاق شما میخواهید به جای فرش وارد شروع به اندازه گیری اندازه اتاق، و سپس اندازه گیری منطقه ای که در آن فرش خواهد رفت. اگر میخواهید بیشتر از کف پوشیده، ترک ۱۲ "تا ۱۵" در سراسر اتاق. برای فرش در اتاق ناهار خوری، شما میخواهید فرش بزرگ به اندازه کافی به پاها پشت یک صندلی استراحت بر روی فرش با فضای کافی برای عقب صندلی بدون ترک فرش به. در اتاق نشیمن، فرش باید به اندازه کافی گسترده به میز قهوه بر روی آن متمرکز است. در راهرو نگه داشتن مبلمان کردن فرش.

www.takfars.ir

image راهنمای خرید قالیچه مناسب و شیک برای اتاق نشیمن

شکل

اشکال شایع ترین دونده، مستطیل، و گرد، هشت ضلعی، بیضی و مربع است. انتخاب شکل سمت راست پایین می آید به مقیاس و تعادل از فضا. کمتر بیشتر است در entryways و دیگر فضاهای انتقالی، در حالی که شما یک نگاه متعادل در فضاهای بزرگتر می خواهم. یک اتاق بزرگ را برای یک فرش بزرگ تماس بگیرید، شاید در یک مستطیل و یا بیضی شکل گسترده ای است، اما در اندازه بزرگ در اتاق کم نیست، و نه خرید یک قالیچه بیش از حد بزرگ برای یک فضای کوچک است. این خوب است که توجه داشته باشید که فرش دستباف مستطیل شکل است.

image راهنمای خرید قالیچه مناسب و شیک برای اتاق نشیمن

سبک

هستند بسیاری از گزینه های سبک مناسب برای تمام برنامه های طراحی وجود دارد. می توان از راه راه، طرح های هندسی، florals، یا لحن یکی از الگوهای تن و حتی شرقی طرح انتخاب کنید. انتخاب کنید در سمت راست شروع شده توسط داشتن یک ایده کلی از نگاه و احساس میکنید برای فضای نفع و ساخت وجود دارد. نگاه مدرن و معاصر به خوبی انجام خواهد داد با لحن خنثی و یا جفت نگاه سنتی با یک الگوی شرقی. Florals و خطوط کامل برای یک نگاه گاه به گاه، در حالی که geometrics کار خوبی در یک فضای التقاطی است. همراه با بسیاری از سبک های در دسترس عبارتند از رنگ های بسیاری است که از آن برای انتخاب بیش از حد است.

image راهنمای خرید قالیچه مناسب و شیک برای اتاق نشیمن

مراقبت

حالا که شما را در فرش منطقه سرمایه گذاری شده است، شما میخواهید برای آن به مراقبت و گسترش زندگی از سرمایه گذاری خود را. اجتناب از نور مستقیم خورشید در صورت امکان، اما باید فرش خود را در نور مستقیم خورشید باشد، چرخش آن را پس از آن به طور مساوی محو خواهد شد. جاروبرقی هفته را انتخاب کنید تا گرد و غبار و گرد و خاک معمول خانه به خود جذب و نقطه پاک بلافاصله اگر از آن برخورد ریخته قهوه، نوشابه و یا شراب. بهتر است فرش خود را حداقل یک بار در سال به فیبرهای گشاد که نیاز به حذف یا تعمیر تمیز و بازرسی. برخی از تشک های پنبه را می توان با ماشین شسته شده، صرفه جویی در هزینه از یک پاک کننده خشک است.

همه در همه، در نظر گرفتن مهم این است که شما آن را دوست دارم هر بار که شما را به اتاق راه رفتن.

تک فارس

آیا شما فرش منطقه به تازگی خریداری شده است؟ اگر چنین است، عوامل رفت و به تصمیم خود را؟

محصولات معتبر
محصولات معتبر