تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای انتخاب باشگاه بدنسازی مناسب

image راهنمای انتخاب باشگاه بدنسازی مناسب

بهترین باشگاه باید در دسترس باشد.

یعنی برای مراجعه به آن پیاده، با خودرو، وسایل عمومی و دوچرخه برای اکثر افراد آن منطقه آسان باشد به عنوان مثال جای پارک داشته باشد و ایده ال است اگرنزدیک خیابان اصلی باشد.

ابعاد سالن بهترین باشگاه باید استاندارد و فراتر از استاندارد باشد.

مساحت ۲۰۰ متر و سقف ۳ متر حداقل استاندارد یک سالن است هر چه این دو عدد در یک باشگاه بیشتر باشد در جهت کیفیت تمرین و بهبود استاندارد موثرتر است.

تکفارس آی آر

بهترین باشگاه باید تجهیزات بدنسازی مدرن و کافی داشته باشد.

باشگاه نسبت به مساحت خود باید تجهیزات لازم را داشته باشد به طور معمول یک سالن ۲۵۰ متری ۱۲ دستگاه سیم کش ۶ دستگاه هوازی ۱۲ خرک و نیمکت اصلی و ۵/۱ تن وزنه دمبل هالتر را باید داشته باشد. بیشتر از آن امتیاز آن بالاتر ، البته متناسب با مساحت سالن که ما در اینجا به آن پرداخته ایم.

بهترین باشگاه باید مدیریتی برنامه دار داشته باشد.

مدیر یک باشگاه بدنسازی باید از لحظه ورود ورزشکار تا خروج او برنامه داشته باشد و وسایل و خدمات مورد نیاز او را تهیه و در اختیارش بگذارد.

تبلیغ و جذب حفظ مشتری تامین رفاهیات و لوازم کافی ورزش نظارت بر کیفیت خدمات و برخورد محترمانه پرسنل با ورزشکار مدیریت عالی باشگاه به روزرسانی خدمات و تجهیزات از تیترهای برنامه های یک مدیر موفق است که ما در این سایت به آن به صورت مفصل پرداخته ایم.

www.takfars.ir

بهترین باشگاه باید مربی فعال و با دانش داشته باشد.

یک مربی بدنسازی باهوش قلب تپنده یک باشگاه است. وظیفه او پیگیری اهداف ورزشی افراد طبق اصول علمی بدنسازی و مطابق با شرایط بدنی افراد می باشد. تغییر در اندام افراد طبق اهداف فرد و حفظ سلامت او در تمرین از وظایف اصلی یک مربی بدنساز است .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر