تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ایده های جالب وصله زدن لباس های بچگانه

image ایده های جالب وصله زدن لباس های بچگانه

این وصله‌های آماده به‌صورت برچسب تولید می‌شد و با استفاده از اتو می‌توان آن را به لباس چسباند.

یکی از قوی‌ترین گرایش‌های مد در آخرین نمایش‌های مد جهانی، بازگشت وصله‌هاست. اگر در دهه ۸۰ میلادی زندگی کرده‌اید به‌طور حتم برخی از لباس‌های کمد خود را به یاد خواهید آورد. اگر نه که توضیح خواهیم داد.

وصله‌ها موارد پرکاربردی هستند که شامل طراحی، شماره و علامت‌هایی می‌شوند که به لباس چسبیده یا دوخته می‌شود. این سبک در بسیاری از برندهای معروف دنیا رواج دارد. مانند ژاکت‌های دنیم، شلوار جین و وسایلی نظیر کیف و کوله‌پشتی.

معمولاً افراد دوست دارند تیپ و ظاهری مخصوص به خود داشته باشند. ظاهری بر اساس علایق، سلایق، نوع بینش، جهان‌بینی شخصی و شیوه‌ای از زندگی که به آن عادت کرده‌اند. دنبال کنندگان مدِ این وصله‌ها در اصل پیروان سبک پانک‌-راک، رانندگان موتورسیکلت و دانشجویانی بودند که در هر موفقیت ورزشی برچسب متفاوتی را برای چسباندن به ژاکت خود دست و پا می‌کردند.

تکفارس آی آر

این روزها، گوچی و دولچه گابانا برخی از برندهایی هستند که این مد را مجدداً از سر گرفته‌اند و به نظر می‌رسد به‌زودی توسط پیروان مد نیز دوباره موردتوجه قرار خواهند گرفت. اما در مد مربوط به پوشاک کودکان، استفاده از این وصله‌ها می‌تواند گاهی اوقات بامزه باشد یا در برخی موارد زیاده‌روی قلمداد شود و حتی با استفاده ماهرانه و هم‌زمان از سوزن‌دوزی و جواهرات، رمانتیک به نظر برسد.

با استفاده از خلاقیت می‌توانید وصله‌های جدیدی برای خود یافته و یک نمونه لباس جالب برای کمد کودک خود از نو ابداع کنید.

به‌طور حتم نتیجه لباسی مرغوب، پرنشاط و شخصی خواهد بود.

image ایده های جالب وصله زدن لباس های بچگانه

image ایده های جالب وصله زدن لباس های بچگانه

www.takfars.ir

image ایده های جالب وصله زدن لباس های بچگانه

محصولات معتبر
محصولات معتبر