تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اشتباهاتی که دکوراسیون خانه شما را زشت میکنند

image اشتباهاتی که دکوراسیون خانه شما را زشت میکنند

قرار دادن آینه در مقابل درب

بیشتر مردم در راهروی ورودی خانه را با یک میز کنسول و آینه تزئین می کنند و آینه را در مقابل درب قرار می دهند. این کار در فنگ شویی منع شده است زیرا انرژی مثبتی که وارد خانه می شود با آینه به بیرون از خانه منعکس می شود.

کف پوش های متفاوت اتاق ها

در فنگ شویی کف پوش به منزله بنیان خانه هاست. اگر کف پوش های هر اتاقی متفاوت باشد یعنی در تداوم و استحکام بنیان خانه خللی ایجاد شده است. پس بهتر است از کف پوش های یک شکل در اتاق های خانه استفاده کنید.

تکفارس آی آر

آکواریوم در آشپزخانه، غذاخوری یا اتاق خواب

درست است که آب یکی از عناصر مثبت در فنگ شویی است اما می توانید آن را در هر اتاقی به جز آشپزخانه یا اتاق خواب به کار ببرید. در فنگ شویی در فضای آشپزخانه و اتاق باید عناصر آتش و زمین به کار برده شود.

ترکیب رنگ های کاملا خنثی

در فنگ شویی رنگ های خنثی برای ایجاد آرامش به کار برده می شوند. نکته دیگر این است که نباید فضا کاملا سفید یا کاملا بژ باشد. در فنگ شویی معمولا بین رنگ های خنثی با ترکیب رنگ های آتشین تعادل ایجاد می شود.

عکس های خانوادگی در اتاق خواب

www.takfars.ir

اتاق خواب یک فضای کاملا خصوصی است که فقط به شما و همسرتان اختصاص دارد. پس بهتر است عکس های خانوادگی را در هر اتاق دیگری به جز اتاق خواب آویزان کنید.

تلویزیون در اتاق خواب

خیلی ها در اتاق خواب تلویزیون دارند و با تماشای برنامه مورد علاقه خود به خواب می روند. اما در فنگ شویی تاکید شده است که هیچ ابزار الکترونیکی را با خود به اتاق خواب نبرید. اتاق خواب فضایی آرام بخش است و تلویزیون و موبایل آرامش را از شما می گیرند.

فنگ شویی بیشتری را به خانه بیاورید

درست است که نمی توان تمام تغییرات دکوراسیونی بر طبق فنگ شویی را درخانه اعمال کرد. مثلا عوض کردن کف پوش ها ممکن است هزینه زیادی داشته باشد اما وقتی وارد خانه جدیدی می شوید حتما این قوانین را در نظر بگیرید. اما بعضی تغییرات مثل تغییر جای آینه یا تلویزیون و یا عکس ها هزینه ای ندارند و هر جا که باشید می توانید آن ها را اعمال کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر