تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا تهران سه شنبه و چهارشنبه ۳ و ۴ بهمن تعطیل است

محمدرضا محمودی، معاون عمرانی استاندار تهران :

کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران هیچ مصوبه‌ای نداشت و تصمیم خاصی در این جلسه اتخاذ نشد، با توجه به پیش بینی هواشناسی و وزش باد در تهران تا پایان هفته طرح ترافیک و زوج و فرد خودرو از درب منازل اجرا نمی شود.

به گفته او گزارش هواشناسی نشان می‌دهد که وزش باد در تهران را وجود دارد: به همین دلیل با کمی افزایش آلایندگی هوا مواجه خواهیم بود که این مقدار به اندازه‌ای نیست که بخواهیم تصمیم جدیدی اتخاذ کنیم. بر اساس نظر کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران، تا پایان هفته طرح ترافیک و طرح زوج و فرد به روال عادی خواهد بود.

آلودگی هوا سبب شد تا امروز کارگروه کمیته اضطرار آلودگی تشکیل جلسه دهد، اما نتیجه خاصی نداشت.در این جلسه تصمیم گرفته شد که تا پایان هفته هیچگونه تعطیلی وجود نداشته باشد و محدوده زوج و فرد نیز در سطح شهر تهران هیچگونه تغییری نداشته و به روال معمول انجام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران در عین حال از شهروندان تهرانی خواست تا از خودروی شخصی استفاده نکنند و حمل و نقل عمومی را برای تردد درون شهری خود انتخاب کنند تا با غلظت آلاینده‌ها مواجه نشویم: در جلسه مجدد کاهش آلودگی هوای تهران که روز پنج شنبه و یا جمعه برگزار خواهد شد، در مورد وضعیت تردد در روزهای شنبه و یکشنبه آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

تکفارس آی آر

۹ منطقه در شرایط «هشدار»

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوا شهر تهران شاخص آلودگی هوا دوباره در شرایط «ناسالم» است.

در حال حاضر میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون ۱۳۵ است این در حالی است که شاخص روز گذشته ۱۴۳ بوده است.

ایستگاه‌های تهرانسر، شاد آباد، شهرداری منطقه ۱۱، شهرری، پارک رازی، پارک قائم، پارک شکوفه، شهرک چشمه و شهرداری منطقه ۱۵ به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون در شرایط هشدار قرار دارند.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر