تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آخرین اطلاعات لو رفته از موبایل ایفون۷

image آخرین اطلاعات لو رفته از موبایل ایفون۷

بدنه ی فوق باریک

بر اساس شایعات ظاهرا نسل بعدی آیفون ها یاریک تر از نسل های پیشین خواهد بود.این خبر شاید خیلی هم دور از انتظار نباشد و شایعه محسوب نشود زیرا یا روندی که آیفون ها تا کنون داشته اند هر مدل،از مدل های پیشین باریک تر بوده است.

چیپ ستA10

آیفون های ۶ و ۶ پلاس با چیپ ست های A9 عرضه شدند.اگر شایعه ی چیپ ست های تازه درست باشد انتظار می رود سرعت آیفون ۷ بالاتر از نسل های قبلی باشد. چندی پیش اخباری در مورد چیپست های A10 اپل منتشر شد،ظاهرا هسته های این چیپ ست ها به شش خواهد رسید و این یعنی سرعت بالاتر گوشی های نسل جدید اپل.بر اساس آن چه که تا به حال گفته شده ، اپل قصد دارد برای ساخت A10 از فرایند تولید ۱۴ یا ۱۰ نانومتری ارائه شده توسط شرکت های سامسونگ یا TSMC بهره بگیرد و حتی گفته شده که احتمالا اینتل نیز یکی از شرکای اپل برای تولید چیپست های جدید خواهد بود.

تکفارس آی آر

رم ۳ گیگابایتی برای آیفون ۷ پلاس

اپل برای اولین بار رم آیفون ۶ و ۶ پلاس را نسبت به مدل های قبلی افزایش داد و یک تغییر جهت مناسب و خوب بود.یکی از تحلیل گران شایعات این روزها گفته است دور از انتظار نیست نسل بعدی آیفون رم ۳ گیگابایتی داشته باشد و این کار عملکرد آیفون پلاس۷ را بهتر از برادران بزرگتر خود خواهد کرد.

بدنه ی ضد آب

اپل در کنار همه ی خوبی هایش هنوز نتوانسته است محصول ضد آبی را روانه بازار کند و این در صورتی است کمپانی مانند سونی در این کار پیشگام است و تنها حرکت اپل برای ضد آب بودن واشرهای محافظ داخلی آیفون ۶ بوده است و خیلی هم ضد آب محسوب نمی شود.ممکن است این بار اپل گوشی ضد آب تولید کند.طبق شایعات و اطلاعات درز کرده ظاهرا اپل قصد دارد از ماده ای متفاوت برای بدنه ایفون نسل بعد استفاده کند.بر اساس شایعاتی که در این مورد منتشر شده است،بدنه ی آیفون های بعدی دارای استحکامی بیشتر از آلومینیوم ۷۰۰۰ خواهند بود. اپل در آیفون ۶ و ۶ پلاس به سراغ آلومینیوم ۷۰۰۰ رفت تا از تکرار داستان خم شدن آیفون جلوگیری کند.

تکنولوژی تازه ی صفحه نمایش

www.takfars.ir

بر اساس شایعات علاوه بر بدنه ی باریک تر،اپل تصمیم دارد از تکنولوژی جدید برای پنل صفحه نمایش استفاده کند.این پنل ها وضوح تصویر و کیفیت بالاتری دارند.این فناوری Glass-on-Glass نام دارد. استفاده از این تکنولوژی باعث می‌ شود که فاصله صفحه نمایش با لبه ‌های گوشی بسیار کم شود.این فناوری باعث می شود قطر گوشی کم تر شود و باریک تر تولید شود.

برد ذخیره سازی سه بعدی

ظاهرا اپل تصمیم دارد تا از یک فلش سریع به نام NAND 3D استفاده کند که توسط شرکت سان دیسک San Disk و یا توشیبا تولید می شود.سرعت این فناوری بسیار بالا است و بی شک این گوشی را نسبت به مدل های دیگر ارتقا می دهد.

بر اساس شایعات منتشر شده تا این لحظه و تحلیل تحلیل گرانی که کار و حرفه یشان این است،اپل قصد دارد تا اسمارت فون بعدی کامل تر از همه آیفون ها باشد و گوشی آبرومندی تولید شود.تا نبض بازار را برای اپل همچنان نگه دارد.

با توجه به گفته های بخش اقتصادی Daily News، اپل در حال کار کردن روی پروژه نمایشگر سه بعدی است، بنابراین به احتمال زیاد گوشی جدید اپل، دارای نمایشگری سه بعدی است که بدون استفاده از عینک، می توان قابلیت سه بعدی آن را برای تمام کسانی که این نمایشگر را می بینند، نمایش داد.

تاریخ عرضه ی این گوشی ها هم حدس زده شده است.این گمان از طریق الگوی انتشار نسل های قبلی است برای مثال:iPhone 6 Plus و iPhone 6 در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۱۲۰۱۴ منتشر شد و iPhone 5cو iPhone 5s در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۳ منتشر شد و iPhone 5 هم در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۲ منتشر شد بنابراین دور از انتظار نخواهد بود که انتشار آیفون ۷ و ۷ پلاس در سپتامبر ۲۰۱۶ باشد.البته تمام این ها تنها حدس و گمان است و هنوز حتی از تولید قطعی چنین محصولی خبر رسمی منتشر نشده است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر