بهترین ورزش های موجود برای سفت شدن عضلات شکم

حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

بهترین ورزش های موجود برای سفت شدن عضلات شکم

▪ زیر شکم با وزنه

ست: ۴ تکرار: ۱۵-۱۲ استراحت: ۵ ثانیه

image بهترین ورزش های موجود برای سفت شدن عضلات شکم

مثل تمرین قبل آماده شوید اما یک وزنه در دستان خود نگه دارید؛ همزمان دستان و پاهای خود را بالا بیاورید ولی نیم تنه خود را ثابت نگه دارید. پاها و دستانتان روبروی صورتتان قرار بگیرند و چند ثانیه نگه دارید، سپس دست ها و پاها را پایین بیاورید اما چند سانتی متر بالاتر از سطح زمین قرار بگیرند.

۱ ) پلانک چینی (صورت به سمت بالا)

تکفارس آی آر

ست: ۴ ، تکرار به مدت ۳۰-۵ ثانیه مکث کنید استراحت ۳۰ ثانیه

image بهترین ورزش های موجود برای سفت شدن عضلات شکم

دو جعبه یا صندلی رو بروی یکدیگر قرار دهید و به پشت روی آن دراز بکشید و بدن خود را تا جایی که می توانید به سمت بیرون بکشید و شکم خود را محکم به داخل سفت کنید.

▪ پلانک چینی(صورت به سمت پایین)

ست :۴ تکرار: ۳۰-۱۵ ثانیه مکث استراحت ۳۰ ثانیه

www.takfars.ir

image بهترین ورزش های موجود برای سفت شدن عضلات شکم

همان کاری که برای پلانک رو به سمت بالا انجام دادید برای این پلانک نیز انجام دهید به غیر ازینکه بچرخید و صورت خود را به سمت زمین قرار دهید (مثل تصویر)

▪ نشستن L شکل

ست: ۴ تکرار: ۳۰-۱۵ ثانیه مکث استراحت ۳۰ ثانیه

image بهترین ورزش های موجود برای سفت شدن عضلات شکم

بدن خود را روی یک جعبه یا میله های پارالل آویزان کنید؛ پاهای خود را به جلو بکشید نوک انگشتانتان باید کمی بالاتر از باسن تان نگه دارید. این موقعیت را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه نگه دارید. (چانه خود را بالا نگه دارید و به پاهای خود نگاه کنید)

▪ تمرین کش باند

ست: ۴ تکرار: ۲۵-۱۵ استراحت ۳۰ ثانیه

image بهترین ورزش های موجود برای سفت شدن عضلات شکم

یک باند کشی دور گردن خود قرار دهید و سر دیگر آن را با پای خود نگه دارید؛ پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید و کمر و نیم تنه خود را جم کنید تا جایی که در پشت پای خود (همسترینگ) کشش را احساس کنید. (کمر خود را قوز نکنید)

تک فارس

▪ حرکت الاکلنگی

ست: ۴ تکرار: ۳۰-۱۵ استراحت: ۳۰ ثانیه

image بهترین ورزش های موجود برای سفت شدن عضلات شکم

به پشت دراز بکشید و دستان خود را در بالای سر به هم بچسبانید و همزمان پای خود را صاف کنید و به سمت بیرون بکشید. نوک پاها و زانوهایتان به هم متصل باشد.

شکم خود را به داخل ببرید و پاهایتان را از زمین بلند کنید و همزمان شانه هایتان را پایین آورید و برعکس. (در حین انجام هر حرکت چند ثانیه مکث کنید)

▪ V-UP

ست: ۴ تکرار:۱۲-۸ استراحت: ۳۰ ثانیه

image بهترین ورزش های موجود برای سفت شدن عضلات شکم

به پشت دراز بکشید دست ها را باز کنید و بالای سر ببرید، پاهای خود را به هم بچسبانید و دراز کنید. چانه خود را به قفسه سینه بچسبانید و نیم تنه ی خود را همراه با دست ها و پاها به طور همزمان بالا ببرید. بدن شما باید شکل V به خود بگیرد؛ به آرامی دست ها و پاها را پایین بیاورید و دوباره حرکت را تکرار کنید.

T A K F A R S

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

بدون قرص و دارو ریزش موی سر خود را متوقف کنید
  1. بهترین خوراکی برای کاهش سریع قند خون چیست
  2. چطور مراقب سلامتی کبد بدن خود باشیم
  3. آیا وقتی می خواهیم لاغر شویم باز باید روغن بخوریم
  4. قرص آمیلورید عوارض جانبی موارد مصرف منع دارویی
  5. علت خارش پوست هنگام ورزش یا در باشگاه چیست
  6. چطور بخوابید تا خوابی راحت و آرام داشته باشید

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مطالب پربازدید

مطالب محبوب

نظرات