تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی مدل و جنس دستکش مناسب برای خانم ها

دستکش ساده

اگر محیط زندگی شما خیلی سرد نمی‌شود و فقط به دنبال گرم نگه داشتن دستانتان در هوای خنک بیرون از منزل هستید یک جفت دستکش ساده از جنس پشم برای شما کافی است و در عین گرم ماندن راحت نیز خواهید بود. به بلندی دستکش دقت کنید و بر اساس نیاز خود طول آن را انتخاب کنید.

دستکش دولایه

اگر در محیط مرطوبی زندگی می‌کنید و یا در هوای سرد و مرطوب باید بیرون از منزل بروید به دستکشی نیاز دارید که همزمان هم گرم باشد و هم دستان شما را از رطوبت حفظ کند. یک دستکش دولایه این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. شما می‌توانید دو دستکش روی هم بپوشید به این صورت که دستکش زیرین ضد رطوبت و دستکش بیرونی گرم کننده خواهد بود.

دستکش‌های کشی

تکفارس آی آر

گاهی وقت‌ها یک دستکش ساده نیز بیش از آن چیزی است که شما نیاز دارید. در این شرایط یک جفت دستکش کشی به کمک شما خواهد آمد و لایه‌ای مناسب روی دستان شما خواهد بود که آن را از هوای سرد بیرون محافظت خواهد کرد.

دستکش چرم

اگر می‌خواهید شیک باشید به دستکش شیک و رسمی نیاز دارید، دستکش چرم این ویژگی را دارد. این دستکش‌ها کلاسیک محسوب می‌شوند و معمولا آستری پشمی دارند که دستان شما را به خوبی گرم نگه می‌دارند.

دستکش آستردار

برای فعالیت‌های خاصی مانند اسکی شما به دستکش‌های آستردار نیاز دارید که مانع از نفوذ رطوبت و سرما به دستان شما خواهد شد.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر