تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اگر واقعا قصد دارید شکمی شش تکه داشته باشید

image اگر واقعا قصد دارید شکمی شش تکه داشته باشید

شکم ۶ تکه نشان دهنده تعداد دراز و نشست هایی که می توانید بروید نیست، بلکه نشان دهنده این است که چربی شکمتان چقدر اندک است.

یک مرد برای اینکه ۶ تکه شکمش نمایان باشد باید حداکثر ۱۰٪ چربی داشته باشد. برای خانم ها این مقدار حداکثر ۱۲٪ است. اگر بتوانید چربی بدنتان را به این مقدار برسانید، در این صورت می توانید شکمی ۶ تکه داشته باشید.

رژیم پر پروتئین و کربوهیدرات کم

این رژیم برای ساختن بدنی با چربی پایین و سوخت ساز بالا مناسب است. باید تمام کربوهیدارت مورد نیازتان را از صبح تا بعدازظهر تأمین کنید. مصرف کربوهیدرات در شب، باعث انباشته شدن آن به صورت چربی می شود. نکته مهم دیگر این است که شما باید روزانه پنج وعده غذای اندک، هر دو ساعت و نیم تا ۳ ساعت نوش جان کنید، تا با این کار سوخت و سازتان را افزایش دهید.

تکفارس آی آر

تمرین منظم برای کاهش وزن

این تمرین به شما کمک می کند تا در طول روز چربی سوزی کنید تا بتوانید بدنتان را لاغر نگه داشته و عضلات شکمتان را برجسته کنید.

همیشه تمرین شکمتان را تغییر دهید

تغییر منظم تمرینات شکم، باعث می شود نتیجه بهتری از تمریناتتان بگیرید. مهمترین مسأله در تمرینات شکم این است که هنگام تمرین، بازدهی مناسب را از تمرینتان دریافت کنید. یعضی از بهترین تمرینات شکم عبارتند از دراز و نشست خلبانی، دراز و نشست روی توپ بدنسازی، بالا بردن جفت پا در حالت درازکش و سیم کش شکم.

آب زیاد بنوشید

www.takfars.ir

روزانه شش تا هشت لیوان آب بنوشید. نوشیدن آب سرد کمک می کند تا بتوانید چربی هایتان را بسوزانید. اگر میزان آب مورد نیاز بدنتان را تأمین کنید، آن وقت می توانید چربی سوزی را به حداکثر بازدهی برسانید. نکته کلیدی که باید به یاد داشته باشید: هر چقدر کمتر آب بنوشید، سرعت سوخت و سازتان کمتر خواهد بود. و هرچه بیشتر آب بنوشید، سوخت و ساز بیشتر می شود و کالری بیشتری می سوزانید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر