تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

اگر مسافرت با هزینه کم میخواهید بخوانید

image اگر مسافرت با هزینه کم میخواهید بخوانید

سفر رفتن و دیدن شهرها و کشورهای مختلف تجربه ای بسیار لذت بخش است ولی اگر یاد بگیرید چطور با صرف هزینه کمتر بهترین تجربه را به دست آورید، برایتان لذت بخش تر هم خواهد شد.

همه ما به دنبال بهترین ها هستیم

حتی اگر پول هنگفتی را خرج بلیط کلاس اول هواپیما، هتل های پنج ستاره، جزیره های خصوصی و خرید آنچنانی نکنید هم باز می توانید بهترین مسافرت را داشته باشید. اینکه از فروش های ویژه و موقعیت های خرید مناسب مطلع باشید خیلی به نفعتان خواهد بود. اینکه بدانید چطور به درستی برنامه سفرتان را پیش ببرید هم هزینه هایتان را پایین خواهد آورد. اینجا به نکاتی اشاره می کنیم که در این زمینه کمکتان می کند.

از قبل رزرو کردن همیشه این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید از نرخ های پایین تر پرواز و هتل استفاده کنید. وقتی از چند ماه قبل اقدام کنید، بیشتر بلیط های هواپیما یا اتاق های هتل هنوز پر نشده اند. همیشه چند روز یا یک هفته قبل از پرواز قیمت ها بسیار گران هستند.

تکفارس آی آر

همچنین می توانید پروازتان را در ساعت های کم مسافرتر مثل اول صبح یا نیمه شب انتخاب کنید. نرخ این ساعات پرواز معمولاً پایین تر هستند. اینکار باعث می شود از شلوغی فرودگاه ها هم در امان بمانید. پروازهای با ترانزیت هم معمولاً ارزان تر از پروازهای مستقیم هستند. البته ممکن است به راحتی پروازهای مستقیم نباشند و حتی چند ساعتی معطلی برایتان داشته باشند، ولی با اینکار هم می توانید کمی از هزینه هایتان کم کنید.

البته همه نمی توانند بخاطر پایین آوردن هزینه های سفرشان کمی از راحتی شان را از دست بدهند. ولی اگر درست برنامه ریزی کنید و توقعاتی واقع بینانه داشته باشید، اینطور سفر کردن هم چندان بد نیست. علاوه بر این وقتی بدانید با این روش مقدار قابل توجهی از هزینه هایتان پایین آمده است، می فهمید که ارزشش را داشته است.

درمورد سفرتان تحقیق کرده و از قبل برنامه ریزی کنید

قبل از اینکه یک بلیط به جایی ناآشنا بگیرید و راهی سفر شوید، سعی کنید کمی در اینترنت جستجو کنید و درمورد مقصدتان اطلاعات بیشتری به دست آورید. مثلاً مکان های دیدنی و فعالیت های تفریحی آن را شناسایی کنید و لیستی از تمام مکان هایی که دوست دارید از آنها بازدید کنید و اولویت های آنها نسبت به همدیگر تهیه کنید. بسیاری از افراد هزینه زیادی را صرف رفتن و بازدید از مکان هایی که چندان موردعلاقه شان نیست و رفت و آمدهای بی مورد و اضافی در سفر هدر می دهند، بنابراین با تحقیق و برنامه ریزی قبلی می توانید از اینگونه اتلاف هزینه جلوگیری کنید.

مهم همسفرانتان هستند

www.takfars.ir

خیلی وقت ها هر چقدر هم که یک مقصد سفر زیبا و سرگرم کننده باشد، بدون داشتن یک همسفر خوب لذت چندانی نخواهد داشت. بهترین کسانی که می توانید با آنها سفر بروید کسانی هستند که ارزش زیادی برای آنها قائلید و علایق و روحیات مشترکی با آنها دارید. یادتان باشد، در سفر این مقصد و شرایط سفر نیست که اهمیت دارد، کسی که با او به سفر می روید مهم است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر