تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور در اولین نگاه برای دیگران جذاب باشم

image چطور در اولین نگاه برای دیگران جذاب باشم

خود واقعیت باش

بسیاری از افراد با قرار دادن شخصیت های دروغین ، خود واقعی خود را پنهان می کنند. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، نه تنها مانع از خود واقعی خود می شوید ، بلکه روابط نادرستی نیز ایجاد می کنید.

هیچ دلیلی وجود ندارد که خطاهای خود را پنهان کنید یا وانمود کنید که آنها وجود ندارند. خصوصیات واقعی خود را در آغوش بگیرید هیچ کس انتظار ندارد که شما کامل باشید. کسانی که به خود وفادار هستند ذاتا جذابیت بیشتری دارند. هرگز از کوتاه آمدن خجالت نکشید، واقعی بودن به معنای پذیرفتن کیستی و در نتیجه دوست داشتن خود است.

با هدف صحبت کنید

تکفارس آی آر

نکته جالب در مورد کسانی که با حرف های خود هدف دارند. فقط به خاطر گذاراندن زمان و پر کردن اوقات، صحبت نکنید. وقتی صحبت می کنید ، با اقتدار و با هدف صحبت کنید. سخنی از آبراهام لینکولن که می گوید :بهتر است دهان خود را بسته نگه دارید و یک احمق به حساب بیایید تا اینکه آن را باز کنید و شک و تردید را برطرف کنید.

واقعا بلد باشید که گوش کنید

در دنیای فزاینده نظر ، مهارت گوش دادن واقعی به یک هنر گمشده تبدیل شده است. وقتی صحبت می کنید ، واقعا صحبت کنید و وقتی گوش می دهید ، واقعا گوش دهید. قضاوت را به حالت تعلیق درآورید و قلب و ذهن خود را برای گوش دادن باز کنید. شخصی که واقعا بلد است گوش دهد مغناطیسی است.

لبخند بزنید

در کنار خندیدن ، لبخند زدن یکی از ساده ترین راه های تابش جذابیت است. وقتی لبخند می زنید با همه اطرافتان ارتباط برقرار می کنید. آیا می دانید موفق ترین افراد، بیشتر لبخند می زنند؟ درسته. به علاوه ، لبخند مسری است و لبخند شما به لبخند زدن دیگران کمک می کند.

www.takfars.ir

ارتباط چشمی برقرار کنید

توانایی نگاه کردن به چشم دیگران اعتماد به نفس خاصی را نشان می دهد. همچنین امکان ارتباط بهتر با دیگران را فراهم می کند. برقراری ارتباط چشمی با کسانی که در اطراف هستند را تمرین کنید. آنها را تصدیق کنید. نگاه کردن به چشمان آنها اهمیت شما را نشان می دهد.

گله و شکایت نکنید

اگر مانند اکثر مردم هستید ، بسیاری از افکار و گفتگوهای شما شامل شکایت است. شکایت مانند صندلی گهواره ای است. در ابتدا احساس راحتی می کنید و احساس می کنید کاری را انجام می دهید اما در نهایت به جایی نمی رسید. تمام توان خود را انجام دهید تا شکایت نکنید.

احساس جذابیت کنید

هرکدام از ما زیبایی طبیعی سرریز می کنیم. وقتی احساس جذابیت می کنید جذابیت را آزاد می کنید. وقتی صمیمانه باور کنید فردی جذاب هستید ، اطرافیان شما نیز همین فکر را خواهند کرد.

راهکارهایی برای اینکه دیگران را مجذوب خود کنیم

کنجکاوی خود را ابراز کنید.

نگران نباشید که مردم درباره ی شما چه فکری می کنند.

همیشه برای گفتن یک ماجرای خوب آماده باشید.

تک فارس

همیشه لبخند بزنید.

صحبت کردن در جمع و برای عموم مردم را تمرین کنید.

روی ظاهر خود سرمایه گذاری کنید.

چگونه دیگران را جذب کنیم

اول باید دیگران را دوست داشته باشید

این درست است که عبوس بودن، سرد و مرموز بودن و کم حرف و بی روح بودن ممکن است بعضی ها را جذب کند، اما بیشتر مردم را جذب نمی کند. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می رسد دیگران را دوست دارند. نکته ی مهم این است که مردم چگونه نشان می دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می زنند. صورت های خندان جذاب تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم های دیگران مستقیم نگاه می کنید، شما را حتی جذاب تر می کند. لبخند زدن پیام هایی را مانند: من دوست داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش بین و باانرژی هستم ارسال می کند.

هیجانات مثبت از خود بروز دهید

سرایت هیجانی بازگو کننده اتفاقی است که وقتی مردم به شدت تحت تاثیر روحیه و انرژی دیگران قرار می گیرند، رخ می دهد. انسان ها می توانند هیجانات و احساسات اطرافیانشان را ناخودآگاه حس کنند. این پدیده احتمالا به این دلیل رخ می دهد که ما حرکات و حالات صورت اطرافیان مان را به طور طبیعی تقلید می کنیم و در نتیجه احساسی مشابه احساس آنها پیدا می کنیم. اگر می خواهید دیگران وقتی در کنارتان هستید، شاد باشند، نهایت تلاشتان را برای منتقل کردن احساسات مثبت به کار ببرید.

باید خودتان باشید

مهم نیست که برخی از اخلاق ‎هایتان بد است یا این که از نظر خودتان شخصیت دوست داشتنی ندارید، هر چه هستید، سعی کنید خودتان باشید. مردم شخصیت های تکراری را دوست ندارند بلکه جذب افرادی یا شخصیت های خاص و منحصر بفرد می شوند. شما برای چیزی که اکنون هستید، سال ها زمان گذاشته‎اید، بنابراین خودتان را دوست داشته باشید و در عین حال برای بهبودی شخصیت‎تان تلاش کنید.

T A K F A R S

نام افراد را در صحبت های خود استفاده کنید

بگذارید شما را با حقیقت روبرو کنیم که همه ما انسان ها بسیار خودپسند هستیم و دوست داریم که آوای اسم خودمان را بشنویم. بنابراین خوب است که شما اسم افراد را یاد بگیرید و از آن در مکالمۀ خود استفاده بکنید. این تکنیک قبلا بارها امتحان خودش را پس داده است و نشان داده که می تواند تاثیر بسیار زیادی برروی مخاطب شما بگذارد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر