تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور با لوازم کهنه و قدیمی خانه چیزهای نو درست کنیم

image چطور با لوازم کهنه و قدیمی خانه چیزهای نو درست کنیم

●همیشه یک تا ۲ جعبه کفش مقوایی را در انباری خانه نگه دارید و از آن ها برای نگهداری از ریسه ها، لامپ ها و دیگر ابزار الکتریکی خود استفاده کنید.

●اگر قندان های قدیمی و تکی دارید که از سرویس آن وسیله ای باقی نمانده، از آن ها به عنوان جاشمعی های کلاسیک و قدیمی استفاده کنید.

●اگر شیشه عطر یا ادکلن شما طراحی خاص و زیبایی دارد پس از تمام شدن آن از شیشه آن برای نگهداری گل های خشک استفاده کنید و از آن برای تزئین میز آرایش خود بهره بگیرید.

●از فویل های کوچک و خوش فرم کیک برای ریسه کشی جشن تولد یا مهمانی کودک تان استفاده کنید. این فویل ها معمولا در رنگ ها و طرح های متنوعی وجود دارند. فرم ستاره و قلب آن ها بهترین اشکال برای ریسه کشی چراغ های مینیاتوری و رنگارنگ است.

تکفارس آی آر

●از کارت پستال های قدیمی برای ساخت کارت هدیه استفاده کنید. بخش بدون نوشته کارت پستال را به صورت مربع یا مستطیلی کوچک ببرید و با کمک پانچ یک سوراخ روی آن ایجاد کنید و با کمک روبان آن را به کادو وصل کنید.

●با کمک کارت پستال های سال های گذشته که برای تبریک سال نو دریافت کرده اید می توانید زیر لیوانی برای میزتان تهیه کنید. این کار جلوه ای زیبا به میزتان می بخشد.

●با کمک گیره رخت های قدیمی و یک روبان سفید می توانید به راحتی آلبومی دیواری از عکس ها و خاطرات تان را به دیوار اتاق تان بچسبانید. بدون آنچه به دیوار اتاق تان آسیب وارد کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر