تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

برنامه نود ۵ دیماه بررسی مرگ نیما نهاوندیان در نود

مطلب برنامه نود امشب و چهارشنبه روی آنتن زنده شبکه سوم خواهد رفت و به احتمال زیاد امشب عادل ناگفته هایی را در مورد مرگ مرموز نهاوندیان اعلام خواهد کرد.

تکمیلی

image برنامه نود ۵ دیماه  بررسی مرگ نیما نهاوندیان در نود

برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه آغاز شد؛ این برنامه، همچون دوشنبه شب‌های هر هفته، از شبکه ۳ پخش شد و در ادامه به بررسی بازیهای جام حذفی پرداخت.

ایرج نظری کار‌شناس داوری مهمان حضوری برنامه ۹۰ بود، وی اعتقاد داشت در بازی پرسپولیس و ملوان گل ششم سرخپوشان در موقعیت آفساید به ثمر رسید .

تکفارس آی آر

فردوسی پور قصد داشت سرش را به میز بکوبد !

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت و گوی تلفنی با برنامه نود، گفت: جو عمومی حاکم شده در پرونده مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس به گونه ای است که انگار دوستان وکیل مدافع ژوزه هستند.

شکری با بیان اینکه مانوئل به دلیل نتایج ضعیفی که گرفته بود، اراده ای برای حضور در باشگاه نداشت، گفت: او در مذاکرات خصوصی گفته بود برنمی گردم اما همه پولش را می خواست.

شکری تصریح کرد: اینکه به یک مربی می گویند سر تمرین نیاید به معنی فسخ قرارداد نیست. او می‌خواست به گونه ای رفتار کند که مردم فکر کنند او اخراج شده است. او در ادله ای هم که برای فسخ قرار دادش ارائه داده تاکیدش به پرداخت هایش بوده نه ماندنش در پرسپولیس.

وی به رفتار کرانچار در زمان جدایی از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: کرانچار در مقطعی این پیشنهاد را برای قطع همکاری پذیرفت که تیم در رده سوم بود. او با برخورد حرفه ای پذیرفت و رفت اما رفتار ژوزه اینگونه نبود.

www.takfars.ir

شکری گفت: مطمئن باشید اگر این موضوع درست در فیفا مدیریت شود ما برنده می شویم.

عادل فردوسی پور نیز که در برابر اظهارات مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس بر اشتباه مسئولان این باشگاه برای رساندن این پرونده به فیفا تاکید داشت، در پایان و پس از اصرار شکری بر درستی رفتار باشگاهش گفت: قبل از اینکه کله ام را به میز بکوبم بهتر است خداحافظی کنیم.

سپس بازی پرسپولیس و ملوان به نمایش گذاشته شد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

در ادامه به بخش کوتاهی مصاحبه های امیر عابدینی و فتح الاه زاده پخش شد .

عابدینی : در ورزشگاه را خودم باز می کنم !

نیکبخت چگونه سر از رشت درآورد ؟

امیر عابدینی مدیرعامل داماش اعتقاد داشت که محرومیت داماش بی جهت اعلام داشت و چنانچه تصمیم جدیدی گرفته نشود خودم در ورزشگاه را خودم باز می کنم !

بر اساس گزارش ناظر بازی حکم می کنیم

همزمان با عابدینی، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی بر روی خط آمد و در پاسخ به صحبت های عابدینی گفت: ما فقط داماش را جریمه نکرده ایم و تیم های دیگر نیز جریمه شده اند، با توجه به سابقه باشگاه داماش جریمه وی سنگین تر از دیگر تیم هاست.

وی افزود: سعی داریم در حد امکان بازی ها با تماشاگر برگزار شود ولی گاهی اوقات بخاطر حفظ نظم مجبوریم بازی را در غیاب تماشاگران برگزار کنییم.

تک فارس

وی ادامه داد : ما بر اساس گزارش ناظر بازی رای انضباطی را اعلام می کنیم و حکم داده شده در خصوص داماش ربطی به مصاحبه های عابدینی ندارد.

در ادامه این برنامه مدیرعامل تیم داماش گفت: هزینه عقد قرارداد با نیکبخت برای تیم گهر سنگین بود، ضمن اینکه نیکبخت اعلام کرد که از لیست این تیم خارج شده، به همین دلیل با او قرارداد بستیم.

امیر عابدینی، هزینه عقد قرارداد با نیکبخت را ۱۵۰ میلیون تومان برای نیم فصل اعلام کرد.

مدیرعامل باشگاه گهر گفت: اگر پسرم کاری را که نیکبخت کرده بود انجام می‌داد هم حاضر نبودم برایش گامی بردارم، اما وقتی متوجه پشیمانی او شدم پا پیش گذاشتم و عفو او را گرفتم.

در ادامه رضا آیت الله زاده در تماس تلفنی با برنامه نود در واکنش به پیوستن علیرضا نیکبخت واحدی به تیم داماش گیلان گفت: نیکبخت از من خواست برای پایان محرومیتش پا پیش بگذارم، شرط من این بود که قول بدهد که دیگر چنین رفتارهایی را تکرار نکند. من بعد از قول او، خودم بارها به قوه قضائیه رفتم و چند روز تمام درهای بسته را رفتیم تا بالاخره با عفو او موافقت شد.

وی ضمن ابراز گلایه از حضور نیکبخت در داماش گیلان گفت: نیکبخت قرار بود بعد از عفو برای گهر بازی کند، اما ناگهان از رشت سر درآورد، مردم دردود منتظر نیکبخت بودند و حالا من نمی‌توانم پاسخ آنها را بدهم.

گل محمدی: مشکلی با پروین ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این خبرنگاران هستند که دوست دارند بین من و پروین اختلاف باشد. اما واقعا اینگونه نیست و هیچ مشکلی باهم نداریم. ایشان از من و بچه های تیم حمایت کرده و میکنند.

یحیی گل محمدی درباره بازیکنان جذب شده در پرسپولیس گفت: وضعیت نقل و انتقالات ما خوب بود و بازیکنانی را جذب کردیم که نیاز داشتیم. بازیکنانی که از تیم ما رفتند نیز به دلایل فنی نبوده و ما به دنبال بالانس کردن تیم بودیم. اما فوتبال حرفه ای است و این ورزش را نباید با رفاقت قاطی کرد. وظیفه ما رساندن تیم به جایگاه اصلی خودش است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چه رتبه ای در پایان فصل تصاحب خواهد کردگفت: تمام تلاش خودمان را می کنیم و ازهیچ کوششی دریغ نمی کنیم و آخر فصل هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.

T A K F A R S

سرمربی پرسپولیس درباره بازیکنان خارجی این تیم گفت: مارکوپروویچ بازیکن خوب و با تجربه ای است و هافبک چپ تیم است. معدنچی هم از جمله بازیکنانی است که از پرسپولیس جدا شد و به این تیم باز نخواهد گشت.

وی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: من با تمام اختیارات یک سرمربی در تیم کار می کنم اما هنوز مربی تیم هستم.

ثبت ابهام برانگیز قرارداد مجیدی !

عادل فردوسی پور در انتهای برنامه به بحث قرارداخت مجیدی پرداخت وی با استناد به نوشته های چند باشگاه گفت : اخیرا باشگاه استقلال اقدام به ثبت قرارداد فرهاد مجیدی کرده و این در حالی است که لیست این باشگاه جای خالی نداشت و مسئولان تعهد داده اند به زودی برگه تسویه حساب با لیام ردی استرالیایی را به هیئت فوتبال ارائه کنند تا کارت بازی مجیدی صادر شود.

این اقدام در حالی صورت گرفته که طبق قانون تا زمانی که لیست تیم ها به طور رسمی جای خالی نداشته باشد نباید قرارداد جدیدی ثبت شود.

به همین جهت احمد براتی بعنوان کارشناس و آقایان بهروان و شیرازی توضیحاتی در این ارتباط دادند ، البته احمد براتی کارشناس برنامه اعتقاد داشت قرارداد مجیدی قانونی نبود.

بهروان: صدور مجوز بازی مجیدی منوط به پرداخت پول ردی

رئیس سازمان لیگ که یکی از مهمانان تلفنی برنامه نود بود گفت: بازی تیم های پرسپولیس و فجر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد. غلامرضا بهروان اظهار داشت: دنبال این هستیم میزبانی را به دورودی ها بدهیم و با توجه به تلاشی که گهری ها داشتند نشان دادند لیاقت این میزبانی را دارند.

وی درباره غیرقانونی بودن قرارداد فرهاد مجیدی گفت: روز شنبه لیام ردی از لیست استقلال خارج شدوفرهاد مجیدی به جمع آبی پوشان اضافه شد. اما صدور مجوز بازی مجیدی منوط به پرداخت ۸۴ هزار دلار لیام ردی توسط مسئولان استقلال است.

احمدرضا براتی: مجیدی نمی تواند برای استقلال بازی کند

تک فارس www.takfars.ir

کارشناس حقوق فوتبال که یکی از مهمانان برنامه نود بود عنوان کرد که فرهاد مجیدی بنا بر قانون نمی تواند برای استقلال بازی کند.

وی در ادامه افزود: نمیدانم چرا همه کارها در فوتبال ایران شبانه برگزار می شود. قراردادهای شبانه، فکس های شبانه و نامه های شبانه امیدوارم روزانه شود.

پرسش و پاسخ نظرسنجی برنامه نود

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که عجیب ترین اتفاق چتد ماه اخیر فوتبال کدام گزینه است؟ ۱ـ انتخاب فدراسیون فوتبال بعنوان بهترین فدراسیون آسیا ۲ـ بازگشت مجیدی به استقلال ۳ـ ناکامی پرسپولیس در نیم فصل اول ۴- شکست تیم ملی مقابل لبنان و ازبکستان که در پایان از میان یک میلیون پانصد هزار شرکت کننده ، حدود ۷۲ درصد به گزینه یک رأی دادند، نزدیک به ۱۲ درصد گزینه ۴ را برگزیدند و نزدیک ۹ درصد به گزینه ۳ رای دادند و ۷ درصد گزینه ۲ را برگزیدند.

محصولات معتبر
محصولات معتبر