تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ایده های جالب برای چیدمان شیک خانه های خیلی کوچک

کاناپه های چوبی برای دکوراسیون داخلی خانه

با عدادی تیر و تخته چوبی می توانید برای دکوراسیون داخلی خانه تان یک کاناپه تو خالی درست کنید، روی آن را تشک و کوسن بگذارید و از زیبایی که به گوشه خانه شما بخشیده است لذت ببرید، از داخل این کاناپه ها هم می توانید به عنوان یک انباری دم دستی بهره ببرید. بهتر است طرز فکرتان را نسبت به کاناپه ها عوض کنید.

گلدان های دیواری برای دکوراسیون داخلی خانه

اگر خانه تان کوچک است و فضای کافی برای نگه داری از گلدان ها ندارید اما همچنان دل تان می خواد از زیبایی و لطافت آن ها بهره مند شوید، به سراغ گلدان های دیواری بروید. این گلدان ها به سان شلف هایی سبز رنگ روی دیوار خانه شما خودنمایی میکنند.

لوسترهای دست ساز برای دکوراسیون داخلی خانه

تکفارس آی آر

با مقداری سیم و لامپ و شیشه مربا به سادگی می توانید لوسترهای زیبایی مانند آن چه که در عکس بالا می بینید داشته باشید. این لوستر ها را می توانید در اتاق خواب تان، در نشیمن خصوصی تان و یا حتی در آشپز خانه خانه تان استفاده کنید.

بشقاب های تزیین شده روی دیوار

دیوارهای سفید و خالی خانه آزارتان می دهد؟ خب دست به کار شوید و با هنر خودتان برای دیوارها تزیینات زیبا درست کنید. این تزیینات حتما که نباید گران قیمت باشندکه؛ اتفاقا نمونه های مقرون به صرفه آن زیباتر هستند، بشقاب هایی که خیلی وقت است از آن ها استفاده نکرده اید را از قفسه های بیرون بکشید، رنگ و قلم مو ها را هم از کمد بیاورید و مشغول طرح زدن روی بشقاب ها شوید، بعد هم آن ها را روی دیوار نصب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

طراحی نشیمن پشت پنجره

پنجره های بزرگ جان می دهند برای آنچه پشت شان نشیمن های کوچکی درست کنید و در تمام روزهایی که میخواهید خستگی ها را به رو نیاورید و نادیده بگیرید به آن ها پناه ببرید.

www.takfars.ir

کنسول های شلف مانند در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

در فضاهای کوچک باید حداکثر استفاده را از فضا برد و تمام وسیله هایی را که میتوانند باعث کمتر شدن فضا شوند را حذف کرد و وسیله های دیگری را جایگزین آن ها نمود، به عنوان مثال می توان به جای کنسول های جاگیر از شلف ها استفاده کرد.

تزیین راهروها با آویزهای سقفی

راهروها مظلوم ترین قسمت های خانه هستند، به این دلیل که زیاد به تزیینات و طراحی دکوراسیون آن ها توجه نمی شود، اگر راهروی اصلی منزل تان ساده، فراموش شده و نیازمند مقداری توجه به نظر می رسد، راه حلی آسان برای زندگی بخشیدن به آن این است که از آویزهای سقفی زیبا استفاده کنید. وقتی این کار را انجام دادی، خواهید دید که چقر ظاهر راهروی شما تغییر کرده است.

کتابخانه های مدرن برای دکوراسیون داخلی خانه

با تعدادی تخته چوبی و میخ و چکش می توانید قفسه هایی بسازید و از آن ها هر جای خانه که خواستید استفاده کنید، این قفسه های میتوانند یا روی زمین قرار بگیرند یا به دیوار متصل شوند، در نهایت این شما هستید که در رابطه با جای آن ها تصمیم می گیرید.

مبلمان های مدرن برای دکوراسیون داخلی خانه

اگر میخواهید با یک تیر دو نشان را بزنید بهتر است از مبلمان هایی استفاده کنید که کناره آن ها قابلیت تبدیل شدن به قفسه هایی برای طبقه بندی و نظم دهی را دارا است. مخصوصا اگر خانه ای با فضای کوچک دارید این مبلمان ها چند منظوره حسابی به کارتان می آید.

جا ظرفی های مدرن برای دکوراسیون داخلی خانه

جاظرفی ها که حتما نباید در کابینت بالای اشپزخانه قرار داده شوند، با کمی خلاقیت می توان آن ها را پشت شیرهای آب جای داد و دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تحت تاثیر قرار داد.

تک فارس

محصولات معتبر
محصولات معتبر