تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

قیافه ام برای خودم تکراری شده چه تغییری در آن بدهم

اگر موهای‌تان فرفری است آن را صاف و لخت کنید و بالعکس

تغییر مو از فرفری به لخت و بالعکس تفاوت فاحشی را در چهره فرد منجر می‌شود. اگر همیشه موهای‌تان فرفری است آن را صاف کنید. اگر همیشه لخت و صاف است آن را فرفری کنید. مطمئناً شگفت زده خواهید شد.

موهای‌تان را برخلاف جوری که می‌خواهید آویزان باشد خشک کنید

موهای‌تان را در جهت مخالف، با سشوار خشک کنید. این روش حجم موها را بیشتر می‌کند. اگر بخش اصلی موهای‌تان را در سمت چپ قرار داده‌اید، موهای‌تان را از ریشه به سمت راست خشک کنید (و بالعکس). این کار باعث می‌شود موهای‌تان به همان سمت دلخواه آویزان و پرحجم‌تر باشد.

خط چشم نامرئی بکشید

تکفارس آی آر

طریقه آرایش چشم‌تان قطعاً می‌تواند بر کل صورت شما اثر بگذارد. خط چشم نامرئی نه تنها آرایش شما را ساده‌تر و طبیعی‌تر می‌کند، بلکه باعث می‌شود چشمان شما بزرگ‌تر به نظر بیاید. طرز کشیدن خط چشم نامرئی به این صورت است که به آرامی مژه‌ها را به سمت بالا بکشید و با خط چشم فضاهای خالی بین مژه‌ها را پر کنید. راه دیگری که باعث تغییر سریع شما می‌شود استفاده از سایه چشم سفید در گوشه داخلی چشم‌تان است. این کار باعث درشتی چشمان‌تان می‌شود و فقط پنج ثانیه طول می‌کشد.

لب‌های‌تان را با خط لب پر کنید

خط لب فقط برای خط بیرونی لب‌های‌تان نیست. قبل از رژلب زدن، پایه لب خود را با خط لب پر و زیرسازی کنید. برای این کار خط لب را با رژ لب خود هماهنگ انتخاب کنید. لبه‌های لب‌های خود را به طور معمولی خط بکشید. گوشه لب خود و یا لب‌های خود را به طور کامل با خط لب پر کنید (هر کدام که ترجیح می‌دهید). پس از آن رژ لب را اضافه کنید.

خط لب به عنوان یک پرایمر عمل می‌کند و باعث یک‌دستی و ماندگاری آرایش لب می‌شود. به علاوه، هنگامی که لب با خط لب پر شده باشد، زمانی که رژلب می‌زنیم خط لب محو می‌شود.

ریمل (یا همان ماسکارا) بزنید

www.takfars.ir

ریمل زدن تفاوت زیادی را در چهره هر فردی ایجاد می‌کند. یک ریمل خوب انتخاب کنید و آن را به کار ببرید. ریمل خوب ریملی است که حجم دهنده و بلند کننده باشد و چسبندگی ایجاد نکند. اگر معمولاً ریمل نمی‌زنید، استفاده از آن قطعاً چهره جدیدی را برای شما می‌سازد.

برای پنهان کردن آکنه و زخم از اسفنج برای کرم پودر زدن استفاده کنید

از لبه یک اسفنج آرایشی برای کرم پودر زدن استفاده کنید تا زخم‌ها را به خوبی بپوشاند. اسفنج را در کرم پودر بزنید و به آرامی روی پوست فشار دهید. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید، قبل از اعمال کرم پودر، پرایمر هم بزنید. این روش کمک می‌کند تا جای زخم‌ها پر شود و آکنه‌ها را به حداقل برساند.

رژلب پررنگ بزنید

رنگ لب می‌تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند. تغییر لب‌های روشن و بی رنگ به لب‌های تیره و پررنگ می‌تواند چهره شما را کاملاً تغییر دهد. اگر می‌خواهید فقط یک تغییر جزئی ایجاد کنید، از رژ لب قرمز یا صورتی استفاده کنید. اگر می‌خواهید تغییر چشمگیری کنید، رنگ دیپ بری یا قهوه‌ای را به کار ببرید.

کرم پودر را با مرطوب کننده ترکیب کنید

کرم پودر مایع را با یک قطره از مرطوب کننده مخلوط کنید تا پوستتان طبیعی‌تر به نظر برسد. ابتدا کمی از کرم پودر و کرم روز را پشت دستتان مخلوط کنید و بعد به پوست‌تان اعمال کنید. نسبت کرم پودر و مرطوب کننده به خودتان بستگی دارد. این روش برای کسانی که پوست خشک دارند ایده آل است، همچنین کرم پودر طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

کرم برنزه را به کار نبرید

کرم پودر برنزه جداً می‌تواند شما را تغییر دهد. به مگان فاکس در تصویر سمت چپ نگاه کنید. به نظر می‌رسد که آفتاب سوخته شده است. در سمت راست، چهره رنگ پریده‌اش فرد متفاوتی را از او ساخته است. کرم برنزه را دیگر به کار نبرید. داشتن چهره‌ای مانند چینی‌ها هم می‌تواند شما را تغییر دهد.

از کاندیشنر روزانه استفاده کنید

تک فارس

خودتان ماسک مو و کاندیشنرتان را برای داشتن موهایی فوق العاده نرم به کار ببرید. قبل از دوش گرفتن کاندیشنر را به موهای خشک‌تان به مدت ۱۵ دقیقه اعمال کنید موها را در حوله‌ای گرم و مرطوب قرار دهید. موهای‌تان را مانند همیشه با شامپو بشویید. اگر جنس موهای‌تان خشک است نیازی به شامپو زدن نیست. این یک ترفند آسان برای داشتن موهایی نرم و ابریشمی بدون هیچ زحمتی و بدون خرید محصولی اضافی است.

محصولات ضد پیری را به پشت دست‌های خود بزنید

محصولات ضد پیری را به پشت دست‌های خود اعمال کنید (از جمله کرم‌های ضد آفتاب) تا از آسیب اشعه‌های مضر در امان باشید. هنگامی که سرم، مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب را به صورت، گردن و قفسه سینه خود اعمال می‌کنید، حتماً به پشت دست‌های‌تان هم بمالید. اگر شما محصول ضد پیری دارید که که مناسب صورت‌تان نیست، آن را به کیت مانیکور خود اضافه کنید و هر وقت ناخن‌های‌تان را مرتب کردید آن را به پشت دست‌های‌تان اعمال کنید.

اغلب پشت دست در معرض خطرترین قسمت بدن ما است زیرا دست‌ها در مقابل اشعه آسیب رسان UV هستند. حفاظت از دست می‌تواند به نرمی آن کمک کند و ابتلا به هیپرپیگمانتاسیون (لکه‌های پیری) را کاهش دهد.

از تکنیک کانتورینگ (آرایش ترمیمی صورت) استفاده کنید

تعجبی ندارد که کانتورینگ چهره ما را تغییر می‌دهد. این روند زیبایی به این دلیل محبوب است: زمانی که درست انجام شود، صورت را صاف و نرم می‌کند. اگر هر روز کانتورینگ کنید، قطعاً تغییر خواهید کرد. استفاده از پودر کانتور هم راهکار آسان‌تری است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر