تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

شناخت شخصیت نامزد شما با انتخاب غذای مورد علاقه

image شناخت شخصیت نامزد شما با انتخاب غذای مورد علاقه

اگر به خوراک مرغ و یک سالاد طبیعی علاقه دارد

به نظر می رسد مردهایی که این نوع سلیقه غذایی دارند، آدم هایی خلاق، هنرمند، با انرژی درونی زیاد و دارای حسن نوع دوستی زیاد هستند.

اگر به چیپس و هله هوله های تند علاقه دارد

آقایانی که به چیپس و هله هوله های تند (مثل اسنک فلفلی) علاقه دارند به نظر می رسد کسانی هستند که دوران ماجراجویی ها را پشت سر گذاشته اند و به ثبات شخصیتی رسیده اند. نتایج یک مطالعه روی بیش از یک هزار نفر مرد آمریکایی نشان داد، آن هایی که به هله هوله های تند یا چیپس با سس تند علاقه دارند، مردانی با اعتمادبه نفس، دارای قدرت ریسک پذیری بالا و علاقه مند به سفر هستند.

تکفارس آی آر

اگر به نون و پنیر یا تخم مرغ علاقه دارد

نتیجه یک تحقیق که در ۳ ایالت آمریکا انجام شد، نشان داد مردانی که علاقه مند به خوردن وعده های غذایی سبک مثل ساندویچ پنیر و تخم مرغ هستند بیشتر از همه خصوصیات اخلاقی مثل متکی به خود بودن و غیروابسته بودن را دارند و درعین حال جدی، متفکر، کم صحبت و دارای روحیه پژوهشگری هستند.

او عاشق پیتزا است

تحقیقی که در ۳ ایالت آمریکا انجام گرفته حاکی از آن است، افرادی که بیش از همه غذاها به پیتزا علاقه دارند افرادی هستند که خیلی دوست دارند در مرکز توجه عموم باشند و هرکاری می کنند تا توجه عمومی را به خود جلب کنند. این افراد احساسات قوی دارند و دوست دارند احساسات خود را بیان کنند. جالب این که این تحقیق نشان داده، افرادی که جدا از پیتزا به فست فودهایی مثل چیزبرگر و همبرگر کمبو علاقه دارند، اخلاق تهاجمی تر و رقابتی تری دارند.

علاقه به بستنی های وانیلی دارد

www.takfars.ir

این گروه به نظر، خیلی علاقه مند به احترام گذاشتن به قانون و عرف نیستند که این شاید ناشی از انرژی زیاد آن ها باشد. این گروه اصلا خسته کننده نمی شوند و مثل نوع بستنی که دوست دارند، پرطرفدار هستند درضمن آن ها به نظر، خیلی بیشتر از افراد معمولی اهل ریسک هستند.

ساندویچ را با هیچ چیز عوض نمی کند

این گروه از آدم ها، خیلی اهل فعالیت نیستند و بیشتر به کارهای نشسته و پشت میزی علاقه دارند. به نظر می رسد که این گروه را می شود پسرخوب خانه دانست زیرا اکثر اوقات فراغت خود را درخانه می گذرانند. این گروه، عاشق تماشای تلویزیون، آشپزی و تماشای مسابقات ورزشی هستند.

به انواع شیرینی علاقه دارد

شاید بشود گفت، طرفداران پای ها به نوعی خودشان هم شیرین هستند. این افراد گروهی هستند که همیشه دوستان زیادی دارند، از کارکردن لذت می برند، از وضعیت خود شکایت ندارند و سعی می کنند همیشه به دیگران کمک کنند. آن ها از لحاظ خانوادگی هم مرد خانواده به حساب می آیند.

علاقه به شیرینی های پرخامه نشان می دهد

این گروه مثل شیرینی های محبوب شان پر از کالری و انرژی هستند. این گروه در مجموع مهربان، آرام، مطیع، همراه و وفادار هستند، به همین دلیل محبوبیت بسیاری دارند

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر