تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ضروری ترین وسایل آشپزخانه برای جهیزیه عروس کدام است

۱- تخته برش بزرگ در آشپزخانه

اگر تجربه استفاده از تخته برش بزرگ را داشته باشید می دانید که دیگر آشپزی با اشک و آه پیش نمی رود! زمانی که از یک سطح برای برش و آماده کردن وعده غذایی خود استفاده کنید، تمیز کردن آشپزخانه در یک چشم به هم زدن تمام می شود. چه از تخته برش قصابی استفاده کنید و یا سطحی ساده را برای پخت و پز انتخاب کنید، تجربه داشتن سطحی بزرگ و عریض برای برش مواد غذایی هیچ گاه شما را از آنچه انجام داده اید، پشیمان نمیکند.

وجود تخته برش بزرگ برای آشپزی بسیار لازم است

۲- دستگاه مخلوط کن

هر فردی که آشپزی را انتخاب میکند، استفاده های متفاوتی از مخلوط کن خواهد داشت. آنچه در مورد دستگاه مخلوط کن اهمیت دارد داشتن تیغه های تیز و با ابعاد مناسب است. برندهای متفاوتی از مخلوط کن وجود دارد که بر اساس نیاز و سلیقه، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. ولی بدانید که آشپزخانه را نباید بدون دستگاه مخلوط کن رها کرد. اسموتی و آبمیوه های خوش طعم در روزهای گرم و سوپ های گرم در روزهای سرد سال را با مخلوط کن تجربه کنید.

تکفارس آی آر

مخلوط کن از ابزار لازم در آشپزخانه محسوب می شود

۳- دستگاه همزن برقی

غذاساز چند منظوره و همه کاره یکی از مواردی است که هر تازه عروسی آن را اول از همه در لیست جهیزیه خود قرار می دهد. این دستگاه همه فن حریف می تواند کارهای زیادی انجام دهد و به عنوان دستیار حرفه ی در آشپزی کمک کننده شما در آشپزخانه باشد. قسمت همزن برقی در این دستگاه از پرکاربرد ترین وظایف آن است.

همزن برقی از وسایل ضروری آشپزخانه می باشد

۴- سرویس قابلمه با کیفیت

www.takfars.ir

اصلی ترین ظروف پخت و پز در آشپزخانه، سرویس قابلمه است. به دلیل اینکه مواد غذایی در معرض حرارت اجاق گاز قرار می گیرند و قابلمه است که این حرارت را به مواد غذایی منتقل میکند، ویژگی های سرویس قابلمه تاثیر مستقیمی بر میزان پخت و حتی عناصر مفید یا مضر در غذا دارد. پس بهتر است که در خرید سرویس قابلمه تا حد ممکن میزان بودجه را افزایش دهید تا با انتخابی ایده آل سرویسی با عمر بالا داشته باشید.

اصلی ترین ظروف پخت و پز در آشپزخانه، سرویس قابلمه است که باید با کیفیت باشند

۵- چاقوهای تیز و برنده در آشپزخانه

با استفاده از چاقوی تیز که مواد غذایی را به خوبی برش می دهند، فرآیند آشپزی شما سریعتر پیش می رود. کسانی که عاشق آشپزی هستند خوب می دانند در مورد چه چیزی صحبت می شود. ابزار و وسایل آشپزخانه که کارکرد خوبی دارند، بهترین دوستان شما در آشپزخانه اند.

استفاده از چاقوی تیز که مواد را به خوبی برش می دهد، فرآیند آشپزی شما سریعتر پیش می رود

۶- دستمال از جنس پارچه کتان

هر خانم خانه ای باید یک ست حوله آشپزخانه قابل اعتماد داشته باشد. با وجود تمام شلوغ کاری و آلودگی هایی که در آشپزخانه اتفاق می افتد، باید به پارچه و حوله هایی دسترسی داشته باشید که شما را یاری کنند و جاذب مایعات و لکه های مواد غذایی باشند. این عنصر کوچک ولی مهم در آشپزخانه انقلابی بزرگ به پا میکند.

استفاده از دستمال پارچه کتان در تمیز کردن آشپزخانه الزامی می باشد

۷- قهوه جوش وسیله ضروری در آشپزخانه

طرفداران قهوه هر روز از نوشیدن یک فنجان قهوه در خانه لذت می برند و به آرامش می رسند. چه بهتر که بتوانید قهوه مورد علاقه را خودتان درست کنید. آماده شدن قهوه به کمک قهوه جوش در زمان اندک صبح می تواند شما را در برنامه جلو بیندازد. دستگاه های قهوه ساز که قابلیت برنامه دهی و ساخت انواع مختلف قهوه را دارند، گزینه بسیار خوبی است.

تک فارس

قهوه جوش از وسایل ضروری در آشپزخانه برای طرفداران قهوه می باشد

۸- ظروف نگهدارنده شفاف

در هر آشپزخانه ای به دلیل اینکه مواد خوراکی، بنشن، حبوبات، ادویه و … استفاده می شود، نیاز به ظروف نگهدارنده الزامی است. بهتر است از ظروف نگهدارنده شیشه ای استفاده کنید تا بتوانید در یک نگاه متوجه میزان محتویات درون آنها شوید. نکته مهمی که در مورد ظروف نگهدارنده وجود دارد این است که درب آنها باید به خوبی بسته شود تا رطوبت موجب فاسد و خشک شدن نواد خوراکی درون آنها نشود.

ظروف نگهدارنده شیشه ای برای مواد غذایی در هر آشپزخانه ای الزامی می باشد

محصولات معتبر
محصولات معتبر