تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آشنایی با انواع طرح های کاغذدیواری

image آشنایی با انواع طرح های کاغذدیواری

کاغذ دیواری طرح برگ

برگ یکی از زیباترین عناصر طبیعت است. تنوع مدل برگ ها، آن خطوط ظریف رگ برگ ها و رنگ سبزش باعث می شود که حتی در قالب نقش و نگار سطح کاغذ دیواری هم بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. انتخاب کاغذ دیواری برگ می تواند طراوت و آرامش را به طور توأم وارد فضای اتاق خواب کند. این مدل از کاغذ دیواری بسیار متنوع است. با کمی گشت وگذار در بازار متوجه می شوید که نقش برگی که با سلیقه تان جور دربیاید، موجود است. به طور کلی، طرح هایی که بازتابی از طبیعت در فضای اتاق هستند، باعث زیبایی و ایجاد آرامش می شوند. چنین ویژگی هایی برای فضای اتاق خواب ضروری هستند.

پوستر دیواری طبیعت و منظره

image آشنایی با انواع طرح های کاغذدیواری

تکفارس آی آر

یکی از جذاب ترین انتخاب هایی که می توانید داشته باشید هم پوسترهایی است که طرحی از طبیعت را به نمایش می گذارند. این پوسترها هم بسیار متنوع هستند. طرفدار جنگل هستید یا شاید دوست دارید که نمایی از دریای مواج یا یک دشت پرگل را به دیوارهای اتاق خوابتان بنشانید. کدام را انتخاب می کنید؟ با وجود چنین طرحی روی دیوار اتاقتان، هرلحظه را تازه و شاداب سپری می کنید و انگار با طبیعت و عناصرش، به نوعی در ارتباط هستید.

کاغذ دیواری ساده و تک رنگ

اگر از آن دسته افراد سخت پسندی هستید که به راحتی درباره خرید بخش های مختلف خانه و از جمله کاغذ دیواری به نتیجه نمی رسید، توصیه ما این است که به سراغ کاغذ دیواری ساده بروید. با چنین خریدی، امکان اینکه پشیمان شوید، بسیار کم خواهد بود. در واقع، طرح ساده و بی نقش ونگار کاغذ دیواری موجب نمی شود که فضا تکراری شود. ضمن اینکه همیشه می توانید باقی بخش های اتاق و وسایل آن را راحت تر و متنوع تر با رنگ کاغذدیواری سِت کنید. رنگی دلخواه را برای کاغذ دیواری اتاقتان در نظر بگیرید و دستتان را برای ست کردن بخش های دیگر باز بگذارید. نگران تکراری شدن طرح کاغذ هم نباشید و از این نترسید که نقش آن باعث دلزدگی تان شود؛ این ها امتیازات انتخاب کاغذ دیواری ساده است.

کاغذ دیواری گلدار یا طرح گل های بزرگ

کاغذ دیواری با طرحی از گل های بزرگ هم می تواند اتاق خوابتان را جذاب و زیبا کند. این طرح و نقش هم درمیان پرفروش ترین طرح کاغذدیواری اتاق خواب جای دارد. یکی از بهترین روش ها برای انتخاب این مدل از کاغذدیواری ها هم استفاده از کاغذی است که دارای طرح گل های بزرگ است. برای اینکه چنین مدلی خوب از کار دربیاید، می توانید یکی از دیوارها یعنی موردی را که کانون و نقطه عطف اتاق به شمار می آید، با چنین کاغذی بپوشانید. برای باقی بخش ها هم به سراغ کاغذ دیواری ساده بروید. به تناسب میان رنگ کاغذ دیواری گل دار و موارد ساده جانبی دقت داشته باشید و فضایی خاص و ویژه برای اتاق خوابتان به وجود بیاورید.

www.takfars.ir

کاغذ دیواری با طرح های ایجادکننده خطای دید

بعضی از کاغذهای دیواری دارای طرح هایی هستند که با ایجاد خطای دید باعث شکل گیری عمق یا بزرگ نمایی فضا می شوند. چنین مواردی برای اتاق هایی با متراژ کوچک مناسب تر هستند. مواردی در بازار موجودند که طرح و نقششان حالت سه بعدی دارد. برای مثال، حالتی از یک تونل دارند یا با قرارگیری اشکال هندسی مختلف در کنار هم باعث می شوند که بُعد و عمق در فضا به وجود بیاید. برای ایجاد فضایی خاص و بزرگ تر جلوه دادن مکان می توانید به چنین مواردی هم فکر کنید.

کاغذ دیواری راه راه

کاغذ دیواری طرح راه راه هم در قالب افقی و عمودی ایده جذابی است که درمیان پرفروش ترین طرح کاغذدیواری اتاق خواب قرار می گیرد. کاغذ دیواری راه راه با خطوط افقی برای فضاهایی بزرگ و بدون تقسیم بندی مطلوب است و با خطوط عمودی هم برای اتاق هایی مناسب است که دیوارهایی با ارتفاع کوتاه دارند. کشیدگی خطوط بلند کاغذهای راه راه عمودی می تواند سقف و دیوارها را بلندتر جلوه بدهد. پس اگر فضایتان بسیار بزرگ است و احساس می کنید که نیاز به ایجاد انسجام و نظم دارد از کاغذهایی با راه راه افقی استفاده کنید و اگر می خواهید که دیوارها و سقف بلندتر جلوه کنند به سراغ کاغذهایی با راه راه عمودی بروید.

کاغذ دیواری متالیک

درمیان فهرست پرفروش ترین کاغذدیواری اتاق خواب به گزینه متالیک هم می رسیم. این نوع از کاغذدیواری ها دارای طرحی براق هستند و جلوه ای با بازتاب نور دارند که باعث روشن شدن فضا می شوند. اگر احساس می کنید که اتاق خوابتان نور کافی ندارد، انتخاب و خرید چنین طرح هایی به شما پیشنهاد می شود. کاغذ دیواری های متالیک معمولا حالتی لوکس به فضا می دهند و باعث می شوند که دکوراسیونی خاص و زیبا شکل بگیرد. ست کردن باقی اجزا و وسایل اتاق خواب هم باید در تناسب و هماهنگی با این رنگ و طرح باشد. در غیر این صورت، خروجی خوبی حاصل نخواهد شد.

کاغذ دیواری طرح آجر

اگر دوست دارید که فضایی خاص و جالب در اتاق خوابتان به وجود بیاورید، بهتر است که به کاغذ دیواری آجری هم نیم نگاهی داشته باشید. این طرح از کاغذدیواری به فضا نظم و انسجام می دهد و الگوی تکرارشونده طرح آن موجب می شود که اتاق منظم تر و بزرگ تر به نظر بیاید. چنین طرحی جالب و متفاوت هم هست و با انتخابش می توانید اتاقی منحصربه فرد داشته باشید که بسیار متفاوت است و خاص.

کاغذ دیواری طرح چوب

اگر دلتان می خواهد که فضای اتاق خوابتان به طبیعت نزدیک باشد و دکوراسیونی کلاسیک پیدا کند، انتخاب کاغذدیواری با طرح چوب هم گزینه خوبی برایتان خواهد بود. این طرح می تواند با انواع اسباب و وسایل اتاق خواب سِت شود و حالت ویژه و جذابی را در فضا به وجود بیاورد.

تک فارس

کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب کودک

image آشنایی با انواع طرح های کاغذدیواری

کاغذ دیواری نقشه جهان کودکانه؛ چنین ایده ای برای کاغذ دیواری اتاق کودک هم به زیبایی و خاص شدن فضا کمک می کند و هم راهی است که با آن اطلاعات عمومی در اختیار کودک قرار بدهید. قرارگرفتن در معرض نقشه ای از جهان و جغرافیا به طور پیوسته، خیلی چیزها به کودک یاد می دهد.

طرح حیوانات و طبیعت؛ انواع فانتزی کاغذهای دیواری با نقوش طبیعت و حیوانات هم برای عموم کودکان جذاب و مفرح است. با انتخاب رنگ مناسب چنین طرحی هم می توانید به شادشدن و جذاب بودن اتاق برای کودک کمک شایانی کنید.

شخصیت های کارتنی؛ بعضی از کودکان ارادت و دل بستگی خاصی به برخی از شخصیت های بازی های رایانه ای یا کارتن ها و انیمیشن ها دارند. با انتخاب چنین طرحی از کاغذدیواری یا پوستر برای دیوار اتاقشان می توانید آنها را شاد کنید و فضای دلخواهشان را به وجود بیاورید.

طرح اعداد و احجام هندسی؛ برای اینکه کودک را در معرض یادگیری مداوم قرار بدهید، استفاده از اعداد و احجام یا اشکال هندسی روی دیوارها هم گزینه خوبی خواهد بود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر