تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

تصاویر خداحافظی محمد بنا با کشتی فرنگی

image تصاویر خداحافظی محمد بنا با کشتی فرنگی

مخالفت سرپرست فدراسیون کشتی با استعفای بنا

سرپرست فدراسیون کشتی با استعفای محمد بنا مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الله خطیب، سرپرست فدراسیون کشتی با استعفای محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان مخالفت کرد.

حسن رنگرز، نایب رئیس فدراسیون کشتی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: قرار است به زودی جلسه‌ای با حضور احتمالی وزیر ورزش، سرپرست فدراسیون کشتی و بنده تشکیل و در مورد خواسته‌ها و امکاناتی که بنا اعتقاد دارد برای ادامه همکاری‌اش فراهم نیست، صحبت کنیم.

تکفارس آی آر

وی افزود: قلب محمد بنا با کشتی می‌تپد.

پس از ماه ها بلاتکلیفی؛محمد بنا از تیم ملی کشتی فرنگی رفت/ جزینی سکان دار هدایت تیم ملی شد

پس از کناره‌گیری رسمی و کتبی محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، رسول جزینی بطور موقت سکان دار هدایت این تیم تا جام جهانی ۲۰۱۳ تهران شد.

محمد بنا پس از مدتها کش و قوس از حضور در راس امور تیم ملی کشتی فرنگی، صبح امروز طی نامه ای کتبی رسما از این سمت کناره گیری کرد. بدین ترتیب با هماهنگی های انجام شده، رسول جزینی یکی از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی فعلا بطور موقت تا رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۳ تهران سکان دار تیم ملی است تا تکلیف سرمربی تیم ملی پس از این مسابقات مشخص شود.

این در حالی است که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان باید از روز ۲۳ دیماه اردوی جدید خود برای حضور در رقابتهای جام جهانی را در خانه کشتی تهران آغاز کند. محمد بنا پس از بازگشت از بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن بارها اعلام کرد تمایلی به همکاری با فدراسیون کشتی ندارد و سرانجام صبح امروز دوشنبه طی نامه ای رسما از این سمت کناره گیری کرد.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر