تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین مدل پرده برای پنجره ها در فصل تابستان

image بهترین مدل پرده برای پنجره ها در فصل تابستان

پرده سبک

در اتاق خواب یا اتاق نشیمن، ما اغلب به دنبال فضای گرم، دوستانه و راحتی هستیم. بنابراین به ورود نور به فضا نیاز داریم. ساده ترین روش استفاده از پرده های سبک و نازک مانند حریر است. اگر می خواهید پرده های ضخیم تر را به کار ببرید بهتر است در کناره ها آویزان کنید. پرده های نازک باعث می شوند در عین حال که میزان نور ورودی کاهش می یابد، باعث دلگیر و تاریک شدن بیش از اندازه فضا نمی شوند.

پارتیشن های جلوی شیشه

پارتیشن ها همیشه برای جدا کردن فضا به کار نمی رود، گاهی اوقات نیز می توانید در مقابل شیشه ها و پنجره ها از آن ها بهره ببرید. مدل های چوبی ساده و سفید رنگ و یا حتی رنگی کنترل کننده های خوبی هستند. اگر به طرح های سنتی و مدرن علاقه مند هستید می توانید پارتیشن هایی با همان طرح ها تهیه کنید که هنگام تابیدن نور، سایه روشن های بسیار زیبایی در فضا خلق می کند. البته این مدل پارتیشن ها می توانند به صورت ثابت، به عنوان درب و پنجره دوم نیز نصب بشوند.

تکفارس آی آر

پارتیشن های ژاپنی

پارتیشن پارچه ای ژاپنی یکی از روش های بستن شیشه پنجره ها با روشی به غیر از پرده هستند. به خصوص اگر با رنگ های سفید به عنوان پارتیشن های نامرئی معروف شده اند. اما به طور کلی با توجه به نوع کاربری فضا و مقدار نوری که وارد آن می شود، می توانید رنگ ها و ضخامت های مختلفی از این پارتیشن ها را تهیه نمایید.

پرده شیدها

این نوع پرده ها سلاح خوبی برای فیلتر کردن نور هستند. انتخاب رنگ های سفید و مشکی فضای شما را مدرن تر و امروزی تر نشان می دهد. به طور کلی هم به دلیل ساده و یکدست بودنشان، نسبت به پرده های کلاسیک آرامش و سادگی فضا را افزایش می دهند. نمونه های بالا انواع طرح ها و نقش های این پرده ها را نشان می دهند.

برچسب شیشه ای رنگی

www.takfars.ir

اگر از پرده ها خسته شده اید و یا فضایی دارید که نمی توانید سبک مناسبی از پرده برایش انتخاب نمایید، برچسب ها می توانند گزینه های ایده آلی باشند، زیرا علاوه بر فیلتر کردن نور همزمان پنجره ها را نیز تزیین می کنند. اجازه می دهند که رنگ و طرح شیشه ها را با سبک و ترکیب رنگی کلی دکوراسیون فضا هماهنگ و متناسب نمایید. برچسب شیشه مات کن، راه حلی آسان برای حفظ حریم خصوصی اطلاعات بیش تری را در اختیار شما می گذارد. البته در ادامه ایده ای که برایتان توضیح دادم، به کار بردن هنر ویترای هم می تواند همین مزایا را برای شما داشته باشد.

پرده های کرکره ای

برای بازی با نور و سایه، پرده های مدرن پلکسی گلاس وجود دارند که شفاف و رنگی بوده و در عین حال سادگی فضا را نیز حفظ می نمایند. شاید همه به سراغ نمونه های چوبی و قهوه ای و سفید رنگ بروند، اما می خواهم این را به شما بگویم که کمی با رنگ ها آشتی کنید و از پرده های قرمز، آبی، صورتی و … هراس نداشته باشید.

پرده با تم فصول مختلف

این پرده ها که شبیه پرده شیدها هستند با طرح های بسیار متنوع و رنگ آمیزی های شاد برای فضاهایی مانند آشپزخانه، راهرو، بالکن، اتاق خواب و حتی اتاق کار بسیار کارامدند. به طور مثال با انتخاب الگوهای الهام گرفته از مناطق گرمسیری با رنگ های گرم، می توانید فضای بسیار گرم را در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود ایجاد کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر