تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

یک شوهر خوب چطور شوهری باید باشد

image یک شوهر خوب چطور شوهری باید باشد

نترسیدن از مشکل و تلاش برای حل آن

یک مرد قوی در مقابل مشکلات می ایستند و برای رفع آنها اقدامات قاطعی میکند و در لحظات دشوار همیشه آمادگی رویارویی با مشکلات را دارد.

قادر به پخت و پز است

منظور ما این نیست یک مرد باید آشپزی کامل باشد ؛ اما در مواردی که همسرش در منزل نیست بایستی بتوانند (البته بدون استفاده از از تمام ظروف آشپزخانه ) برای خود و فرزندان غذا آماده کند.

تکفارس آی آر

همیشه حامی شما بماند

همه ما در زندگی اشتباه می کنیم و این یکی از مسائل جدایی ناپذیر از زندگی ماست اما مهم این است که همسرتان در برخورد با این اشتباهات شما چگونه رفتار کنند و به جای اینکه شما را سرزنش کنند به حمایت شما بپردازد.

بر روی جزئیات تمرکز داشته باشد

این بدان معنی نیست که یک مرد باید همه جزئیات زندگی خود را بشناسد و به یاد داشته باشید که لباس و کفشی که برای اولین بار شما را با آن دیده چگونه بوده است. اما باید دقیقاً بداند که به طور مثال شما برای چای چقدر شکر میریزید و یا چه آهنگی را دوست دارید یعنی از علایق شما با جزئیات آگاه باشد.

او نه تنها عاقل است بلکه هوشمند نیز هست

www.takfars.ir

بدون تردید اگر همسر شما فردی باشد که اصول فیزیک هسته ای را بدانند بد نیست اما مهمتر از آن این است که بداند در کنار شما چگونه رفتار کنند و در شرایطی که برای شما به وجود می آید چه عکس العملی نشان دهد به طور مثال زمانی که با مادر شوهر یا با مادر خودتان دچار اختلاف شدید ؛ بدانند چگونه به شما مشاوره بدهد وچگونه رفتار کند ؛ تا وضع از حالت فعلی بدتر نشود.

می داند چگونه شما را تشویق کند

هنگامی که احساس بدی میکنید و یا خسته اید همسر شما همیشه می داند چگونه شما را به حالت نرمال بازگرداند . احتمالاً با شما شوخی میکند یا با شما صحبت میکنند و یا در کل کاری را انجام می دهد که حال شما را بهتر کند.

قادر به مذاکره و پیداکردن یک راهکار برای سازش است

در زمان مواجهه با مواردی که بایستی مذاکره کند مانند برخورد با پلیس یا یک فروشنده و یا صنعتکار و یا یک همسایه عجیب و غریب می داند چگونه وارد مذاکره شود و به راه کاری برای رفع مشکل برسد.

مشکلات بیرون از خانه را به داخل خانه نمی آورد

به طور معمول مردان در بیرون از خانه و در محیط کار با مشکلات بسیاری درگیر هستند . اما یک شخصیت دوست داشتنی مشکلات خود را در یک جعبه بیرون خانه گذاشته و بعد وارد خانه میشود.

نظر شما برای ما مهم است

همسران خوب همیشه به یکدیگر مشاوره می دهند و در مورد مشکلات با هم تصمیم می گیرند . این مهم است که شوهر شما در مورد مسائل خود و یا مشترکتان از شما مشورت می گیرد.

در کارهای خانه به شما کمک میکند

تک فارس

اگر شوهر شما برای شما ارزش قائل است و به شما احترام بگذارد باید این را متوجه باشد که شما از کارهای خانه خسته می شوید . پس معمولاً بدون اینکه شما از او بخواهید ؛ برای کمک در انجام کارهای خانه پیش قدم شده و به شما کمک خواهد کرد

البته هر فرد ایده آل دو نیمه پر و خالی دارد ، و هر شخصی نشانه های خاص خود را دارد و در کل زن و وهر مکمل یکدیگر هستند . نکته اصلی اینجاست که شوهر شما باید به شما اولویت دهد و در نقطه مقابل شما نیز برای اولویت قائل باشید این کلید ازدواج ایده آل است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر