تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

گزارش تصویری از شیک ترین خانه در شهر تهران

image گزارش تصویری از شیک ترین خانه در شهر تهران

مجتمع «ر» در محدوده کامرانیه تهران در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع با ۴۷۰۰۰ مترمربع زیربنا ساخته شده است.

image گزارش تصویری از شیک ترین خانه در شهر تهران

این برج که گفته می شود توسط شرکتی خصوصی ساخته شده است شامل ۳۲۰۰۰ مترمربع مساحت مفید واحدهای مسکونی است که ۱۰۰۰ مترمربع واحدهای تجاری و ۱۴۰۰۰ مترمربع فضاهای تفریحی و مشاعات دارد و با قیمت میانگین دست کم ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش مسکونی اش ارزش فروش دارد.

قیمت پایه؛ متری ۱۲ و نیم میلیون تومان

تکفارس آی آر

image گزارش تصویری از شیک ترین خانه در شهر تهران

این مجتمع شامل ۶۵ واحد مسکونی در ۱۵ طبقه است که در طبقات اول تا پنجم واحدهای ۳۵۰ الی ۴۰۰ متری قرار گرفته اند. در تبلیغات اینترنتی این ساختمان قیمت دقیقی وجود ندارد اما شماره فردی به نام آقای «خ» و یک شماره موبایل داده شده است.

بر همین اساس پیگیری ها نشان داد که قیمت پایه این آپارتمان ها ۱۲۵ میلیون ریال برایر هرمترمربع است و در هر طبقه دو درصد به این قیمت پایه افزوده می شود؛ ۱۵ طبقه مسکونی و یک طبقه تجاری این مجتمع سه طبقه پارکینگ دارد و امکانات کامل در واحدهای مبله به نمایش درآمده است.

واحدهای تجملی و فوق گران به نمایش درآمده در تبلیغات اینترنتی این مجتمع که توسط یک شرکت مهندسی به نام «پ» ارایه شده، هم اکنون قیمت ندارد و مشتریان در صورت درخواست امکانات مشابه باید قیمت روز و نمونه ای را موردی درخواست کنند تا واحدهای درخواستی تجهیز شوند. هزینه های این بخش مازاد بر قیمت فعلی خرید خواهد بود.

براساس این گزارش، در هر طبقه شش واحد با چهار تیپ متفاوت معماری وجود دارد و دو واحد ۶۰۰ متری و دو واحد ۴۰۰ متری در طبقات ۶ تا ۱۳ قرار گرفته اند که واحدهای ۶۰۰ متری دارای دو تیپ متفاوت و واحدهای ۴۰۰ متری نیز دارای دو تیپ متفاوت نقشه معماری هستند.

www.takfars.ir

میانگین آپارتمان ها؛ هفت میلیارد تومان

image گزارش تصویری از شیک ترین خانه در شهر تهران

بدین صورت و با قیمت پایه اعلامی از سوی عرضه کنندگان این ملک باید به این نکته توجه داشت که با قیمت طبقه اول ۱۲۵ میلیون ریال برای هر مترمربع و درنظرگرفتن واحدهای ۴۰۰ متری این مجتمع، کمترین قیمت ۵۰ میلیارد ریال است تا صاحب یکی از آپارتمان های این ساختمان شوید!

قیمت واحدهای ۶۰۰ متری در کمترین قیمت طبقات این مجتمع هم رقمی بالغ بر ۷۵ میلیارد ریالاست. پیگیری ها نشان می دهد، قیمت آپارتمان های این مجتمع با احتساب افزایش دو درصدی قیمت در هر طبقه نیز در طبقه دوم به متری ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در هر مترمربع و در طبقه سوم به ۱۳ میلیون تومان و تا طبقه پانزدهم به ۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان افزایش می یابد.

بر این اساس در شرایطی که در طبقات ۱۴ و ۱۵ این برج دو واحد پنت هاوس ۹۲۶ متری در هر طبقه و یک واحد پنت هاوس ۱۴۰۰ متری دوبلکس قرار گرفته اند. بالاترین قیمت ها در این برج برای پنت هاوس ۹۲۶ متری به ۱۵۰ میلیارد ریال و در دوبلکس طبقه ۱۵ به قیمت تمام شده ۲۲۶ میلیارد ریال یا حدود ۲۳ میلیارد تومان می رسد!

نکته جالب در این برج آن است که اگر رقم جا به جا شده در تعداد واحدها را میانگین بگیریم با قیمت میانگین متری ۱۴ میلیون تومان برای واحدهای این برج و میانگین متراژ ۵۰۰ متری برای واحدهای این برج، به عدد میانگین هفت میلیارد تومانی خواهیم رسید که نشان از ارقامی نجومی در خرید و فروش های ملک در تهران دارد.

جالب تر اینکه اگر ارقام مذکور را به صورت میانگین درنظر بگیریم، املاک معامله کننده این واحدها در قانونی ترین شرایط می تواند دست کم در معامله واحدهای این برج عددی بین ۳۵ تا ۷۰ میلیون تومان از طرفین معامله بگیرند که اگر با یک درصد معامله حساب شود تا ۱۴۰ میلیون تومان هم برای معاملات املاکی ها سودآور خواهد بود. حال آنکه اگر رقم پورسانت املاکی ها برای پنت هاوس را بخواهیم محاسبه کنیم، رقمی بین ۱۱۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

بد نیست در خصوص این برج بدانید که ۶۵ واحد مسکونی، فضای تفریحی و مشاعات، هفت دستگاه آسانسور، سه راه پله مجزا، سالن برگزاری همایش های مرتبط با مدیریت برج و سالن اجتماعات بخشی از مشخصات جانبی است.

سالن سینمای سه بعدی با سیستم صویت دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر ۵۰۰ مترمربع جهت استخر، سالن Gym با دستگاه های ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی از دیگر امکانات موجود است.

در آشپزخانه واحدهای مسکونی از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و ماشین ظرفشویی از برند آلمانی، یخچال و فریزر آلمانی استفاده شده و آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و استاندارد ISO 9001 در طراحی و ساخت برج مسکونی کسب شده است. این سازه تا ۸/۶ درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقاوم شده است.

تک فارس

محصولات معتبر
محصولات معتبر