تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

کد مخفی تست گوشی‌ سامسونگ چیست

image کد مخفی تست گوشی‌ سامسونگ چیست

برای باز کردن این منوی مخفی، کافیست کد دستوری #*۰#* را شماره گیری کنید.

به محض وارد کردن کد، به منوی تست سامسونگ وارد خواهید شد. وارد شدن به این منو خیلی آسان است، ولی خارج شدن از آن شاید آنقدر آسان نباشد. برای خارج شدن از این منو، کافیست دکمه پاور را نگه دارید یا دکمه Home را بزنید.

تست شتاب سنج (Accelerometer)

image کد مخفی تست گوشی‌ سامسونگ چیست

تکفارس آی آر

سنسور شتاب سنج، یکی از مهم ترین سنسورها در گوشی های جدید است. بسیاری از نرم افزارها نظیر ابزار لرزه سنج برای فعالیت خود متکی به سنسور شتاب سنج هستند. حتی قابلیت چرخش خودکار صفحه هم با استفاده از سنسور شتاب سنج متوجه افقی/عمودی شدن گوشی می شود. منوی تست سامسونگ به شما اجازه می دهد که این سنسور را از منوی Sensor تست کنید.

تست اسکنر اثرانگشت

image کد مخفی تست گوشی‌ سامسونگ چیست

تقریباً چند سالی می شود که حسگر اثر انگشت به جزء جداناپذیر گوشی های هوشمند تبدیل شده و برای باز کردن قفل گوشی از آن استفاده می شود؛ به همین خاطر سلامت آن خیلی اهمیت دارد. در منوی Sensor همچنین می توانید اسکنر اثر انگشت را هم تست کنید. اطلاعاتی که روی صفحه می بینید، به صورت Pass و Fail شدن یک سری عوامل و کارکردهای این سنسور هستند.

تست، به این صورت است که اگر یک انگشت تأیید شده را روی سنسور بگذارید، باید تمام عوامل به حالت Pass دربیایند و اگر یک انگشت تأیید نشده روی سنسور گذاشته شود، باید تعداد زیادی از عوامل به حالت Fail درآیند.

www.takfars.ir

تست پیکسل های صفحه نمایش

image کد مخفی تست گوشی‌ سامسونگ چیست

منوی تست سامسونگ، قابلیت تست پیکسل های صفحه نمایش را هم در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از بالای منو، صفحه خود را به سه رنگ قرمز، سبز و آبی دربیاورید. در حقیقت، این سه رنگ، رنگ های قابل نمایش توسط پیکسل های صفحه هستند و ساختار رنگی RGB با آن ها شکل می گیرد و تصاویر به شما نمایش داده می شود.

وقتی که هر حالت رنگی را فعال می کنید، باید سراسر صفحه به صورت یکنواخت به آن رنگ درآید. هر گونه نایکنواختی در رنگ یا وجود نقاط یا نواحی ناهمگون، خبر از ایراد داشتن صفحه نمایش می دهد و باید به آن توجه داشته باشید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر