تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

کانادا چه جاهای دیدنی دارد و اسم و عکس آنها

image کانادا چه جاهای دیدنی دارد و اسم و عکس آنها

کشور کانادا در زمان های خاص، خود را به علت خوش آمد گویی به فرهنگ ها و ملت های مختلف، از سایر کشورها متمایز می کند. این کشور همچنین شامل برخی ویژگی های کلیدی می شود که تمامی گردشگران را به خود جذب می کند؛ مانند محیط طبیعت بکر، شهرهای پویا، غذاهای خلاقانه و صحنه های هنرمندانه.

یکی از دلایل جذابیت کانادا این است که دولت این کشور به مناسبت ۱۵۰ امین سالگرد اتحاد خود، بازدید از بیش از ۲۰۰ پارک ملی موجود در کل کشور، مکان های تاریخی و مناطق حفاظت شده دریایی را در سال ۲۰۱۷، به مناسبت ۱۵۰ امین سالگرد اتحاد خود، رایگان اعلام کرده است. دلیل بعدی دلار کانادایی ضعیف است؛ این موضوع کانادا را تبدیل به یک مقصد اقتصادی به ویژه برای مسافران آمریکایی کرده است.

بلافاضله بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، آمریکایی های بسیاری به دنبال راهی برای مهاجرت به کانادا بودند، به حدی که وبسایت مهاجرت کانادا پس از مشخص شدن نتایج ریاست جمهوری آمریکا از کار افتاد.

پس چه شما بنا به دلایلی خواستار ترک کشور خود هستید، یا صرفا می خواهید برای مدتی دور شوید، با ما همراه باشید تا با ۱۶ مورد از بهترین کارهایی که می توانید در کانادا انجام دهید، آشنا شوید.

تکفارس آی آر

تورنتو با جمعیت حدود ۲.۶ میلیونی بزرگ ترین شهر کانادا محسوب می شود. تورنتو شامل رستوران هایی در کلاس جهانی، موزه ها، دانشگاه ها و محدوده های تاریخی است.

image کانادا چه جاهای دیدنی دارد و اسم و عکس آنها

حتما رستوران Chef Lorenzo Losetos George را امتحان کنید و از غذاهای کم حجم و مبتکرانه آن لذت ببرید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های تورنتو است. از آیتم های برجسته منو می توان به نوعی ماهی تن پیجیده شده در سیب زمینی شیرین و نوعی مرغ کرنیش که به همراه پنیر بز و کلم بروکلی سرو می شود، اشاره کرد.

image کانادا چه جاهای دیدنی دارد و اسم و عکس آنها

اگر اسکی تفریح مورد علاقه شماست، Whistler در بریتیش کلمبیا دارای تعدادی از بهترین دامنه های جهان است.

www.takfars.ir

image کانادا چه جاهای دیدنی دارد و اسم و عکس آنها

خود شهر Whistler دارای تمام ویژگی های یک روستای آلپاینی واقع در اروپاست.

بالاتر از جزیره ونکوور، شهر جذاب ویکتوریا سالانه بیش از ۳ میلیون توریست به خود می بیند.

بندر ویکتوریا مکانی برای قایق های تماشای نهنگ، هواپیماها و کشتی های دریایی است.

image کانادا چه جاهای دیدنی دارد و اسم و عکس آنها

درست بیرون ویکتوریا، قلعه Hatley یک مرکز اداری است که زمانی به عنوان خوابگاه دانشجویان نظامی کالج سلطنتی مورد استفاده بوده است. اکنون توریست ها می توانند از تورهای پیاده روی این قلعه لذت ببرند.

image کانادا چه جاهای دیدنی دارد و اسم و عکس آنها

هیچ کدام از تورهای کانادا بدون دیدن پارک ملی Banff کامل نخواهند بود. دریاچه یخ زده Moraine چشم انداز بسیار جالبی را به وجود آورده است.

تنها چند مایل مانده به شمال، پارک ملی Jasper دارای بیش از ۴۰۰۰ متر مربع صحرای بکر است که برای چادر زدن و پیاده روی بسیار مناسب است.

در ادمونتون کانادا می توانید از دومین پارک آبی بزرگ سرپوشیده دنیا که در بزرگترین مال آمریکای شمالی یعنی West Edmonton Mall واقع شده، دیدن کنید.

تک فارس

ادمونتون مکانی فوق العاده برای امتحان کردن غذای سایر ملل، به ویژه اوکراین است. بخش زیادی از آلبرتا روستای میراث فرهنگی اوکراین است که در آنجا می توانید از نحوه مهاجرت افراد از اوکراین به کانادا باخبر شوید و همچنین یاد بگیرید چطور Pierogis درست کنید.

image کانادا چه جاهای دیدنی دارد و اسم و عکس آنها

به سمت شرق، ادعای شهر کبک برای دلیل شهرت آن، این واقعیت است که این شهر تنها شهر متروکه با خیابان های سنگی در شمال مکزیک است. در طول تابستان، به لطف بسیاری از هنرمندان که آن جا مستقر هستند، صحنه های خلاقانه ای از فستیوال ها و نمایشگاه های متعدد به وجود می آید.

شهر مونترال، حال و هوایی اروپایی دارد. حتما از موزه های در کلاس جهانی آن دیدن کنید و خیابان ها و بوتیک های شگفت انگیز آن را تحسین کنید.

image کانادا چه جاهای دیدنی دارد و اسم و عکس آنها

در مغازه های کلاسیکی مانند شیرینی فروشی St-Viateur، می توانید شیرینی های معروف مونترال را امتحان کنید.

جزیره Prince Edward مکانی فوق العاده با سواحل شگفت انگیز، فانوس های دریایی و شهرهای مرموز و جالب است.

اگر می خواهید در مدتی کوتاه از کانادا دیدن کنید، آبشار نیاگارا را فراموش نکنید. نظر خود کانادایی ها هم بر بی نظیر بودن آن است.

محصولات معتبر
محصولات معتبر