تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

کارت عروسی افراد معروف چه شکلی است

image کارت عروسی افراد معروف چه شکلی است

چهره‌های سینمایی درباره متن کارت عروسی‌شان صحبت کرده‌اند. جالب است که نگرانی از حضور غریبه‌ها در مراسم عروسی باعث شده تا افرادی مثل داوودنژاد و بازغی تلفنی آدرس محل عروسی را اعلام کنند.

بهاره رهنما (پیمان قاسم‌خانی): کارت عروسی ما پروانه‌های رنگارنگ بود. شعر روی آن را هم خودم گفته بودم: با بهار پیمان می‌‌بندیم، به نام عشق، برای همیشه.
امیر جعفری (ریما رامین‎فر): ما ۸ سال نامزد بودیم و دلیلی نداشت بعد از این همه وقت عروسی بگیریم. نه من کت و شلوار دامادی پوشیدم و نه ریما لباس عروسی.

رضا داوودنژاد (غزل بدیعی): کارت عروسی ما خیلی متفاوت و خاص بود. روی کارت ما هیچ چیز نوشته نشده بود. جز اسم‌‌هایمان به اضافه تاریخ عروسی؛ همین و تمام. کارتمان هم شکل یک پازل بود. روز عروسی تیمی بسیج شدند و با همه مهمان‌ها تماس گرفتند و آدرس محل عروسی را به آن‌ها دادند.

نیوشا ضیغمی (آرش پولادخان): ما کارت عروسی نداشتیم به خاطر اینکه عروسی‌مان بسیار کوچک و خانوادگی بود. بنابراین ترجیح دادیم مهمانان عروسی کوچکمان را تلفنی و شفاهی دعوت کنیم و کار به کارت و این چیزها نرسید.

تکفارس آی آر

پژمان بازغی (مستانه مهاجر): ما کارت عروسی نداشتیم. فکر کردیم ممکن است در چاپخانه محل عروسی لو برود و به این ترتیب آسایش و امنیت مهمانان خدشه‌دار شود. به همین دلیل بی‌خیال کارت عروسی شدیم.

ویشکا آسایش (رضا قبادی): من عروسی نگرفتم که کارت عروسی داشته باشم. آن زمان با مراسم عروسی و همه این تجملات بی مورد آن مثل کارت و… مخالف بودم. البته الان هم هنوز با بریز و بپاش بی‌مورد و تجملات مخالف هستم. من فقط عروسی‌های ساده و صمیمانه را دوست دارم.

مائده طهماسبی (فرهاد آئیش): ما جزو آن افرادی هستیم که نه عروسی گرفتیم و نه کارت عروسی داشتیم.
حمیرا ریاضی (علیرضا اوسیوند): کارت عروسی من بسیار ساده بود و روی آن نوشته بودیم: «کاروانی آمد … بارش لبخند …» شعری از سهراب سپهری است.

شبنم قلی‌خانی: کارت عروسی‌مان را همسرم طراحی کرد و روی آن شعری از فریدون مشیری نوشتیم: «تنها نگاه بود و تبسم میان ما/ تنها نگاه بود و تبسم. گاهی که سینه‌هایمان چون کوره می‌گداخت/ دست تو بود و دست من –این دوستان پاک- که از شوق سر به دامن هم می‌گذاشتند و زین پل بزرگ –پیوند دست‌ها- دل‌های ما هم به خلوت هم راه داشتند» و البته در پایان نوشتیم: خواهشمندیم از آوردن هرگونه دوربین خودداری کنید.

شقایق دهقان (محراب قاسم‌خانی): ما کارت عروسی داشتیم اما هیچ چیز خاصی و ویژه‌ای روی آن ننوشتیم. همان جملات مرسوم و عادی که تشریف بیاورید و ما را خوشحال کنید.

www.takfars.ir

زیبا بروفه (پیام صابری): کارت ما یک نقاشی کارتونی بود که خودمان کشیده بودیم.

رزیتا غفاری (عباس صالحی): ما روی کارتمان نوشته بودیم: دست‌های منتظرمان سرانجام با عشقی به پاکی آب و با ایمانی به تزاید خاک خوشبختی را می‌سازد. عزم آن داریم که در خانه کوچک‌مان نگهش داریم.

محصولات معتبر
محصولات معتبر