تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

کاربردهای فراوان روغن کندر در درمان و زیبا سازی

image کاربردهای فراوان روغن کندر در درمان و زیبا سازی

مصریان معتقد بودند که حمام روغن کندر سرچشمه جوانی است.اسانس کندر از رزین درخت آن تولید شده است و بویی شبیه ترکیب عسل طبیعی و لیمو دارد. علاوه بر اسانس، روغن کندر خواص درمانی متعددی دارد که در ادامه به مواردی از آن اشاره شده است.

محل گزش و نیش حشرات را با روغن کندر تسکین دهید

به منظور جلوگیری از سوزش و خارش ناشی از گزش حشرات، فقط کافی است که قسمت آسیب دیده را با روغن کندر ماساژ دهید.

با این روش به سرعت یک چشم بر هم زدن خوابتان می برد

تکفارس آی آر

اگر مشکل بی خوابی یا بدخوابی شبانه دارید و نمی توانید خوب استراحت کنید، فقط کافی است مقداری از اسانس کندر را در یک کاسه کوچک بریزید و آن را کنار رختخواب خود قرار دهید. این روش باعث ایجاد آرامش و خواب آلودگی می شود.

سرماخوردگی و آنفلوآنزا را با کندر درمان کنید

مصرف روزانه روغن کندر موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و به کمک آن می توانید به راحتی با عفونت های ویروسی مثل سرماخوردگی و آنفلوآنزا مقابله کنید.

به جای قرص آرام‌بخش از کندر استفاده کنید

روغن کندر خاصیت آرامش بخش دارد. کافی است که گردن و شانه های خود را با این روغن ماساژ دهید تا احساس تسکین و آرامش پیدا کنید.تماس این روغن با منافذ پوست به افزایش تولید دوپامین و نوراپی‌نفرین در بدن می انجامد که باعث ایجاد آرامش و رفع علائم خستگی می شود.

www.takfars.ir

بهبود سریع جای بریدگی با روغن کندر

به منظور بهبود سریع جای بریدگی، ساییدگی یا از بین بردن کبودی، کافی است منطقه آسیب دیده را بعد از شست و شو و خشک کردن با حوله تمیز با این روغن ماساژ دهید.

درمان سرفه با استفاده موضعی از روغن کندر

اگر از سرفه مداوم رنج می برید، کافی است مخلوط آب و چند قطره روغن کندر را غرغره کنید تا از سرفه کردن مداوم خلاص شوید همچنین می توانید گردن خود را با این روغن ماساژ دهید و معجزه آن را در تسکین و بهبود سرفه به ویژه در فصل سرد سال نظاره‌گر باشید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر