تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

کاربردهای جالب چای برای زیبایی و شادابی پوست و مو

image کاربردهای جالب چای برای زیبایی و شادابی پوست و مو

فواید و کاربردهایی که چای در سلامت و زیبایی پوست و موها دارد

پاکسازی پوست صورت با چای یاسمن

برای از بین بردن آکنه و شفاف سازی پوستتون اگه تاکید بر استفاده از مواد طبیعی دارین چای یاسمن یکی از بهترین گزینه هاست. خواص ضد میکروبی این چای باعث از بین بردن جوش های صورتتون هم میشه. پس از دم کشیدن چای و سرد شدنش روی قسمت هایی از پوستتون که آسیب دیده بمالید. چای یاس نه تنها چربی اضافی پوستتون رو جذب میکنه بلکه سطح PH پوستتون رو هم متعادل میکنه.

کاربرد چای سبز و لایه برداری پوست صورت

تکفارس آی آر

این روزها تاکید میشه که به جای چای سیاه از چای سبز استفاده کنید که باعث دفع سموم بدن و کاهش وزن میشه و بسیاری از افراد هم چنین روندی رو در پیش گرفته اند. ( در پی تایید یا انکار این موضوع نیستم .) با این وجود پس از نوشیدن چای سبز به جای دور انداختن تفاله ی اون بهتره که کیسه ی چای رو باز کنید و چای رو در آفتاب خشک کنید و از اون برای مالش صورتتون استفاده کنید و تغییرات رو به مرور در پوستتون ببینین.

درمان پف دور چشم و آفتاب سوختگی با چای کیسه ای

یکی از بهترین درمانهای خانگی برای از بین بردن پف دور چشم قرار دادن چای کیسه ای خیس به مدت چند دقیقه روی چشمه. تانن موجود در چای سیاه و سفید نه تنها از بین برنده ی خارشه بلکه برای تسکین آفتاب سوختگی هم مفیده. چای کیسه ای رو بعد از استفاده در فریزر قرار داده و به عنوان کمپرس سرد در محل آفتاب سوختگی قرار دهید.

افزایش ماندگاری رنگ مو

اگر برای رنگ کردن موهاتون از حنا استفاده میکنید قبل از هرکاری مقداری جوشانده ی چای رو با اون مخلوط کرده و روی موهاتون بذارین. اضافه کردن یک فنجان جوشانده ی چای به حنا میتونه موندگاری رنگ حنا رو روی موهاتون بیشتر کنه.

www.takfars.ir

درخشش موها با استفاده از چای

برای جلوگیری از ریزش موهاتون که میتونه ناشی از استفاده ی مداوم و زیاد از شامپوها و پاک کننده های شیمیایی باشه، گاهی هم از چای سیاه برای شستشو استفاده کنید. چای میتونه به عنوان پاک کننده ای طبیعی موهاتون رو تمیز کنه و در عین حال سبب درخشش موهاتون هم میشه.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر