تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چکار کنیم دیگر پیامک های تبلیغاتی نگیریم

image چکار کنیم دیگر پیامک های تبلیغاتی نگیریم

۱- چنانچه شما مشترک اپراتور همراه اول باشید می توانید با ارسال عدد یک به شماره پیامک ۸۹۹۹ از شر این تبلیغات برای همیشه رها شوید. همچنین شما با ارسال عدد ۲به همان شماره پیامک ۸۹۹۹می توانید درصورت تمایل، دریافت پیامک تبلیغاتی را فعال کنید. در این رابطه می توان از شماره گیری کد دستوری * ۸۹۹۹# هم بهره گرفت. ضمنا برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکان همراه اول می توانند با شماره تلفن ۹۹۹۰نیز تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور، درخواست خود را دراین باره ارائه دهند.

۲- اگر شما مشترک ایرانسلی هستید برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی می توانید عدد ۲را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنید و یا می توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰تماس گرفته، درخواست خود را برای لغو این سرویس اعلام کنید.

۳- مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، سامانه ۱۰۰۰۱۳۱۴را برای مشترکان موبایل درنظر گرفته تا درصورتی که از دریافت پیامک ها شکایت دارند یا اینکه خواستار لغو این سرویس هستند به این سامانه پیامک بزنند. در این روش درصورتی که از دریافت یک پیامک خاص نیز شاکی هستید می توانید متن پیامک و شماره ارسال کننده پیامک را به شماره سامانه شکایات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد ارسال کنید.

۴- سازمان تنظیم مقررات ارتباطات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز سامانه رسیدگی به شکایت مربوط به پیامک های ناخواسته تبلیغاتی خود را به صورت اینترنتی راه اندازی کرده و مشترکان می توانند درخواست خود را در این باره از طریق نشانی اینترنتی WWW. CRA. IR دنبال کنند.

تکفارس آی آر

محصولات معتبر
محصولات معتبر