تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چکار کنیم آپارتمان کوچک بزرگ معلوم بشود

image چکار کنیم آپارتمان کوچک بزرگ معلوم بشود

●اگر در خانه شما یک راهرو وجود دارد که به اتاق نشیمن ختم می شود بهتر است رنگ راهرو را تیره تر در نظر بگیرید. در این صورت بعد از عبور از راهروی تاریک فضای روشن اتاق نشیمن وسیع و جا دارتر به نظر می رسد.

●اگر یکی از دیوارها را تیره تر در نظر بگیرید فضای کوچک خانه شما بزرگتر دیده می شود. از رنگهای تیره و پررنگ نترسید. بعضی وقتها انتخاب یک رنگ تیره تر برای یکی از دیوارها سبب می شود که این دیوار به مرکز توجه تبدیل شده و دورتر به نظر برسد. با این ترفند فضا بزرگتر نشان داده می شود.

●برای اینکه آپارتمانتان را به بخشهای مختلف تفکیک کنید، مثلا بخشی را به میز کار اختصاص دهید، فقط کافی است برای دیوار آن قسمت رنگ متفاوتی در نظر بگیرید. البته بهترین کار این است که این رنگ با سایر دیوارها تضاد زیادی نداشته و از همان خانواده اما کمی تیره یا روشن تر باشد.

●اگر رنگ سقف را کمی تیره تر در نظر بگیرید و این رنگ تیره را تا ۳۵سانتیمتری بالای دیوار ادامه دهید فضا بزرگ تر به نظر می آید. اگر در بخش پایینی دیوار راه راه های متالیک را در زمینه ای روشن تر به کار ببرید نتیجه کارتان به مراتب رضایت بخش تر می شود.

تکفارس آی آر

●برای رنگ دیوارها و اجزای دکوراسیونی خانه هر رنگی را که انتخاب میکنید، یک شیء مشکی هم در فضای خانه قرار دهید. یک جسم سیاه مانند آباژور، مجسمه، جا شمعی و … سبب می شود که سایر رنگ های خانه بهتر به چشم بیایند. این نکته را حتما امتحان کنید تا ببینید در بهتر شدن فضا چه تاثیر مثبتی دارد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر