تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چکار کنم در طول سفر همیشه شیک و مرتب باشم

image چکار کنم در طول سفر همیشه شیک و مرتب باشم

نوشیدن آب

در طول سفر یک بطری آب همراه خود داشته باشید تا از دچار شدن بدن شما به کم آبی جلوگیری کند.زمانی که بطری آب کنارتان باشد دیگر نوشیدن آن را فراموش نمیکنید.

حفظ سلامتی

تغذیه سالم در طول سفر را فراموش نکنید.با هر وسیله ای که به سفر می روید،می توانید بسته ی کوچک غذایی شامل:میوه ،سالاد ،تنقلات و یک ساندویچ کوچک را همراه داشته باشید.

تکفارس آی آر

خندیدن

لبخند زدن را فراموش نکنید،لبخند زدن راهی برای ارتباط برقرار کردن با اطرافیان است.

اجتناب از استرس اضافی

داشتن استرس امری طبیعی است اما اگر تمامی کارها را طبق برنامه انجام دهید و قبل از ترک خانه نیز باز تمامی موارد را چک کنید از ایجاد استرس اضافی جلوگیری میکنید.برای آماده سازی خود و وسایل و همچنین رفتن به فرودگاه یا ترمینال زمان کافی اختصاص دهید.

خواب کافی

www.takfars.ir

داشتن خواب کافی قبل از سفر جزء مواردی است که باید به آن زیاد توجه شود.

انتخاب لباس شیک و راحت

لباسی به تن کنید که در آن راحت باشید و در عین حال شیک بودن خود را حفظ کنید زیرا طرز لباس پوشیدن نشان شخصیت انسان است.هم زنان و هم مردان باید لباسی به تن کنند که به اندازه کافی آزاد باشد.از پوشیدن لباس تنگ بپرهیزید.

کفش جدید

هرگز کفشی که به تازگی خریده اید و میخواهید برای اولین بار در مسافرت از آن استفاده کنید را به پا نکنید.این یک ریسک بزرگ است زیرا کفش نو نیاز به زمان دارد تا کاملا جا بیوفتد.پوشیدن جوراب تمیز را نیز فراموش نکنید.

مراقبت از پوست

در طول سفر مطمئنا با تغییرات آب و هوایی روبرو خواهید شد.برای اینکه پوستتان خشک نشود مرتب از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.اگر آب و هوای مقصد گرم است،استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

بوی خوش

خوشبو بودن همیشه جزء واجبات است .چه در طول سفر و چه در زندگی روزمره،استفاده از عطر را فراموش نکنید.البته مقدار و بوی آن نباید طوری باشد که در جایی کوچک مثلا کابین هواپیما،اطرافیانتان را آزار دهد.در طول سفر رعایت نکات بهداشتی را نیز فراموش نکنید و زود به زود استحمام کنید.

استفاده از قطره

تک فارس

اگر چشمانتان به آب و هوای جدید واکنش نشان می دهد و دچار خشکی می شود از اشک مصنوعی استفاده کنید.

آرایش موها

موهای خود را در راحترین حالت ممکن آرایش کنید.اگر دارای موهای بلندی هستید،از بستن آنها به شکل دم اسبی خودداری کنید زیرا کشیدگی موها در ساعات طولانی شما را اذیت میکند.موها را به آرامی از پایین ببندید.

آرایش زیاد

از آرایش زیاد پوست در طول راه سفر خودداری کنید زیرا ماندن آرایش بر روی پوست در ساعت های طولانی باعث آسیب رساند به آن می شود.

خوابیدن

اگر برایتان امکان پذیر است ،در راه بخوابید.از خوردن قهوه قبل از سفر بپرهیزید.می توانید با استفاده از چشم بند نیز شرایط مناسبی برای خوابیدن خود فراهم کنید.این کار باعث می شود خستگی راه بر شما غالب نشود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر