تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه کنیم تا ناخن های بلند زود نشکنند

image چه کنیم تا ناخن های بلند زود نشکنند

برای داشتن ناخن های بلند و زیبا وسالم، باید تغذیه مناسب داشته باشید و ویتامین های ضروری بدن تان را روزانه دریافت کنید، تا آنها ضعیف وشکننده نشوند. در واقع شرط اول داشتن ناخن های طبیعی همین نکته است.

برای مرتب کردن گوشه های ناخن های بلند، همه ما از سوهان ناخن استفاده می کنیم. با کشیدن سوهان، گردش خون در ناخن های افزایش می یابد وهمچنین ناخن ها ظاهری زیباتر خواهند داشت، اما استفاده بیش از حد از سوهان باعث ضعیف شدن ناخن ها می شود، پس به این نکته هم توجه کنید.

در برخی سالن های آرایشی به جزطراحی وکاشت ناخن، از برخی اشیاء فلزی برای تزیین روی ناخن ها استفاده می شود واین اشیاء برای مدت طولانی روی ناخن افراد چسبانده می شود. توجه داشته باشید که این اشیاء به دلیل وزنی که دارند، ناخن های تان را ضعیف وشکننده میکنند، پس بهتراست ازاین قبیل تزیینات استفاده نکنید ویا برای مدت کوتاهی از این وسایل استفاده کنید.

اگر ناخن های شکننده وضعیفی دارید، باید به نحوه فرم دهی ناخن های تان توجه کنید. بهتر است ناخن های شکننده به شکل مربعی وگرد حالت داده شوند، و اگر ناخن های تان محکم وضخیم است از مدل های الماسی ونوک تیز بهره بگیرید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر